fallback

Най-здравата каросерия – тези 5 коли не ръждясват!

Допълнителната защита срещу корозия прави тези автомобили още по-успешни

В опит да намерят подходяща кола, много хора се насочват към вторичния пазар. Изборът там е огромен, но има много проблемни екземпляри - лесно е например да се натъкнете на кола с изгнила до дупки каросерия. Има обаче и автомобили, които не се страхуват от ръжда в продължение на десетилетия.

Автопроизводителите третират своите автомобили с антикорозионни средства по различни начини. Някои просто нанасят специален слой върху заваръчните шевове, докато други извършват така нареченото „горещо поцинковане“ на каросерия. Това е значително по-скъпо, но с такава защита колата може да издържи 30 години тежка употреба и много повече - ръждата може изобщо да не се появи.

5 коли, които не ръждясват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #38
    Хан ( преди 1 година )
    Шкода фабия 2000 год 22 год .капка ръжда няма.Бюджетна кола малък разход стария чешки двигател .
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    АУДИ А 2 ЦЯЛОТО КУПЕ Е ОТ АЛУМИНИЙ АКО НЕЗНАЕТЕ ! !!! 500 ГОДИНИ НЯМА ДА ИМА РЪЖДА
  • #36
    Тъпчо-тъпчев ( преди 1 година )
    Ауди 80 , В3 (яйце)89-та година , го търкалях 16 години без гараж. Преди мен не знам колко е карано в България. Знам , че беше докарано от Италия заради присадения климатик. Общо взето това беше дуракоустойчивата кола за България. Ръжда не намирах заради подцинкованото купе.
  • #35
    Георги Минков ( преди 1 година )
    Имам BMW 524 TD на 33 години и няма капка ръжда.Вече 22 години е в гараж,но преди това не знам къде е нощувал и зимувал.
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам Ситроен С5 на 18 г, - никаква ръжда по купето. Имам ламарини одрани и очукани от катастрофирал С5, които стоят 12г. в мазето и няма грам ръжда по тях. Цялото купе е от някаква сплав. Основата на купето и релсите, които са във вратите и между вратите, и с диск за метал не можах да ги срежа!
  • #33
    Петър ( преди 2 години )
    Мерцедес произведен 2009-2013 не ръждясвал.Ами в Германия вече близо 20г аутобаните са бели през зимата,а в Швеция и Норвегия са черни целогодишно там където е хубава,истинска и красива зима.Та какво ви е мнението за волво и сааб които никога не сте включвали в класации?Имам волво S40 2T на23г на 403000км и никъде не виждам ръжда и сърцето му все още бие лудо.
  • #32
    Здрастииии ( преди 2 години )
    Имам ауди 80, 1.8 бензин, вечно.
  • #31
    walsim ( преди 2 години )
    Имам Ситроен ZX на 27 години и няма и грам ръжда по него въпреки , че е каран по нашите пътища. Не знам за какви 5 коли ми говорите.
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    Също да ви кажа че поцинковането е стара технология със съмнителни качества. Поцинкованите черни стомани ръждясват! Често ръждата започва отвътре под цинковото покритие. Отгоре изглежда добре. А отдолу ръждата работи. По добрата технология е АЛУМИНИЗИРАНЕ. Покриване на черната стомана с със плътен слой алуминий. Това нещо като се направи качествено може да издържи и 1000 години. Няма да ръждяса! Но автомобилните производители все още ползват поцинковането заради ниската цена.
  • #29
    До 11 ( преди 2 години )
    Работя със неръждаема стомана и много добре знам какви свойства има. Неръждаемите стомани превъзхождат черните стомани по абсолютно всички параметри. Теглото е едно и също, средно 7.85 г.на кубичен сантиметър. Неръждаемите стомани се поддават добре на закалка, имат добра еластичност. Сега има съвременни неръждаеми стомани който превъзхождат по якост и най добрите черни стомани. Няма техническа причина поради която да не правят колите от неръждаеми стомани. Причината е в планираното остаряване!
fallback
Последни