fallback

Най-здравата каросерия – тези 5 коли не ръждясват!

Допълнителната защита срещу корозия прави тези автомобили още по-успешни

В опит да намерят подходяща кола, много хора се насочват към вторичния пазар. Изборът там е огромен, но има много проблемни екземпляри - лесно е например да се натъкнете на кола с изгнила до дупки каросерия. Има обаче и автомобили, които не се страхуват от ръжда в продължение на десетилетия.

Автопроизводителите третират своите автомобили с антикорозионни средства по различни начини. Някои просто нанасят специален слой върху заваръчните шевове, докато други извършват така нареченото „горещо поцинковане“ на каросерия. Това е значително по-скъпо, но с такава защита колата може да издържи 30 години тежка употреба и много повече - ръждата може изобщо да не се появи.

5 коли, които не ръждясват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    До #22 ( преди 1 година )
    Ми купи си нови три кенчета с духалка 900 кубика 150 к.с. и ще видиш едни опорки....
  • #27
    Дамян ( преди 1 година )
    Кой го интересува дали ръждясват автомобили висок клас или не? Такива коли се карат от милионери и тях не ги бръсне дали ръждясват.
  • #26
    Лудория ( преди 1 година )
    Аз имах две рена и сега имам полурено. Първото Клио 1, ударих му калника. Сега си стои на село и освен повърхноста ръжда, друго няма. От 5-6 години не е карано. Другото беше Меган 1 - всеки ден купето ставаше по-леко с няколко грама от падналата ръжда. Смених го, защото един ТИР щеше да ме използва като гербова марка на ремаркето си. Вечерта си дадох сметка, че с тая ръжда, при всеки удар съм пътник. Сега Нисан Примера - никъде няма ръжда, но пода е обработен допълнително в България против ръжда
  • #25
    Чук ( преди 1 година )
    Язе па освен дойчовските "премиум" дараци дет на гниели знам, че не ръждясва Ролс Ройс и Бентлито на ингилизкия монарх
  • #24
    Някой ( преди 1 година )
    Само от любопитство. Защо трима колеги са ми сложили минус?
  • #23
    Почти всички ( преди 1 година )
    Модели на Ауди от 85 година насам не ръждясват.
  • #22
    Волво ( преди 1 година )
    Волво са еталон.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Стига с тази опорка, че колите се правят за да ги сменяте на всеки 5 години, истината е че хората ги сменят на 5 години и затова няма смисъл да се хвърлят вечни агрегати и купета в перфектно състояние. Колко от вас имат мобилни телефони в чекмеджето, дето си работят - що си купихте нови като стария работи?
  • #20
    Някой ( преди 1 година )
    Една от колите ми е МБ 124-250Д от 1994 година. Купих я преди 6-7 години от първи собственик, 370000 км, оригинална боя. И цялата сервизна информация. Дядото си е пазил в една папка всички фактури от сервизите за всичките години. Търсих нещо подобно към 2 години. В Южна Испания живея, тук няма сняг, лед и минусови температури. За изгнило и ръжда не може да се говори.
  • #19
    Ицо ( преди 1 година )
    На трабанта кое му ръждясва ?
fallback
Последни