fallback

Най-здравата каросерия – тези 5 коли не ръждясват!

Допълнителната защита срещу корозия прави тези автомобили още по-успешни

В опит да намерят подходяща кола, много хора се насочват към вторичния пазар. Изборът там е огромен, но има много проблемни екземпляри - лесно е например да се натъкнете на кола с изгнила до дупки каросерия. Има обаче и автомобили, които не се страхуват от ръжда в продължение на десетилетия.

Автопроизводителите третират своите автомобили с антикорозионни средства по различни начини. Някои просто нанасят специален слой върху заваръчните шевове, докато други извършват така нареченото „горещо поцинковане“ на каросерия. Това е значително по-скъпо, но с такава защита колата може да издържи 30 години тежка употреба и много повече - ръждата може изобщо да не се появи.

5 коли, които не ръждясват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    //// ( преди 1 година )
    4 ако са от неръждавейка, кой ще си сменя колата на 10 години? Бизнес майка, бизнес! Иначе искаме да опазваме природата, но на думи. На дела се гледа само печалбата на акционерите!
  • #7
    Николай ( преди 1 година )
    До коментар 4. Има кола изработена от неръждавейка, Делориан! ;)
  • #6
    Николай ( преди 1 година )
    Хммм, интересно ще ми е да видя как се поцинкова алуминиевото купе на аудито...
  • #5
    Неръждаемата кола ( преди 1 година )
    Това са поцинковани/ алуминиеви / добре защитени коли. Но има само една 100% неръждаема кола на пазара и това е BMW i3. Купе от карбон с врати и калници от карбон-композит.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    И поцинкованите почват да ръждясват след 25 години. Няма спасение. Не са научиха тия хора да правят колите от неръждавейка. Какво пестят толкова не знам. Ако една кола я направят от неръждаема стомана 304 ще се оскъпи само с 2-3 хил. лева. Но за сметка на това каросерията ще е вечна. Няма нужда и от боядисване даже.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Малко хора знаят, че и френските не ръждясват. Вземете кое да е Рено. Дори и одрано до разпаряне, хваща само повърхностна ръжда. В същото време ламарината им не е дебела, но не ръждясва. Голф 1 също не ръждясваше, двойката беше малко по-зле. От старите най-много ръждясваха Опел и Форд. Но в съвремието всички са поцинковани и не ръждясват по време на нормалната експлоятация.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    От тия коли само Волвото и Лексуса са безупречни. Другите кокошарници как да ръждясат като са 10 годишни коли. Само Лада може да ръждяса за 10 години и преди някой Опел и Мазда. Виждал съм и тия параходести мерцедеси ръждясали, и все повече ръждясали Аудита над 15 годишни. Аудитата ръждясват по-малко, но си ръждясват смело, а Мерцедесите си ръждясват направо като Мазда.
  • #1
    дидо ( преди 1 година )
    има и още модели - Lancia Kappa също, свидел съм, купето е поцинковано, направете пълен обзор
fallback
Последни