fallback

Най-здравата каросерия – тези 5 коли не ръждясват!

Допълнителната защита срещу корозия прави тези автомобили още по-успешни

В опит да намерят подходяща кола, много хора се насочват към вторичния пазар. Изборът там е огромен, но има много проблемни екземпляри - лесно е например да се натъкнете на кола с изгнила до дупки каросерия. Има обаче и автомобили, които не се страхуват от ръжда в продължение на десетилетия.

Автопроизводителите третират своите автомобили с антикорозионни средства по различни начини. Някои просто нанасят специален слой върху заваръчните шевове, докато други извършват така нареченото „горещо поцинковане“ на каросерия. Това е значително по-скъпо, но с такава защита колата може да издържи 30 години тежка употреба и много повече - ръждата може изобщо да не се появи.

5 коли, които не ръждясват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    От село ( преди 1 година )
    Нищо не пише за Ауди а2 а то наистина не ръждясва - алуминиево е!
  • #17
    Lepepe ( преди 1 година )
    Москвич 403 беше калайдисано купе. Няма гниене, само да не забравиш ако ремонтираш нещо след удар и го грееш пак да го калайдисаш. Че моя от такова тръгна и за няма и 20 години изгни.
  • #16
    до 6 ( преди 1 година )
    Голо купе, заредено с положителен заряд, се потапя за определено време в разтвор с цинков сулфат, или фосфат с отрицателен заряд !
  • #15
    до предния ( преди 1 година )
    В грешка си, колега! В цяла Европа ползват химия против замръзване - тука вече разликата е в качеството на тази "химия" В Швейцария, например, е най-скъпа и най-малко вреди на ламарините, докато в Австрия е на другия полюс: евтинджос и съответно много ръжда!
  • #14
    Газко Уазков ( преди 1 година )
    Пичове, основни фактори са климатът и поддръжката на пътищата. Във Великобритания и Швейцария, примерно, неръждясващи коли няма. В Гърция е обратното...Иначе, всички автопроизводители вече правят така, че продуктите им да изкретат до края на гаранцията. После, както казваше пийнякът от Пловдив, "Да бъде смърт! Смърт да бъде!".
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Най вече зависи от климатичните условия където се ползва колата,видях големи поражения по форд ф-150 шест годишен внос от Финландия.Принципно избягвайте коли 10год+ от Германия,Холандия,Австрия и др. с подобен климат и много сол и химия зимата ;)
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност от тия изброени само с класата не съм я виждал с ръжда. И кайена. Лекса съм го виждал
  • #11
    до #4 ( преди 1 година )
    Ако беше учил Технология на металите и металообработване щеше да знаеш защо не ги правят от неръждавейка. Не е само цената, а свойствата на метала, податливостта му на пластична деформация, възможността да поема кинетичната енергия при сблъсък и т.н. Освен всичко, съвременните автомобили не се правят да издържат много, а тъкмо напротив. Вече никой няма да ти направи кола да издържи 20 + г. Производителите нямат сметка от това , а и с непрекъснатите по-строги еко изисквания става безполезно.
  • #10
    Стига бе ( преди 1 година )
    Номер 3, ти луд ли си ? Всъщност.. Ок. Съгласен съм с теб. Наистина малко хора знаят за френските коли, че не ръждясват. Няколкото им клиента с късмет. Всички останали знаят друго..
  • #9
    Стоян ( преди 1 година )
    Никой не спомена, че най-устойчивата на ръжда марка е Ситроен.
fallback
Последни