Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.

54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):
"Преди всичко зависи от това колко устойчиви са батериите ни - това е първото, което трябва да разберем. Пуснахме Zoe преди 10 години и наблюденията ни са, че след седмата или осмата година батерията все още на 70%. Това беше приятна изненада за нас.
Другата ни задача е да усъвършенстваме технологиите в електромобилите си - добра киберсигурност, свързаност, възможност да подменяме цялата електроника дистанционно или чрез дилърите... Това ще ни позволи както да удължим живота на автомобила, така и да повишим остатъчната му стойност".


0