IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-популярните лоши коли в историята

Въпреки недостатъците си тези автомобили имат огромна фенска маса

Мислите ли, че само най-добрите автомобили стават световноизвестни? Не е точно така. Факт е, че те получават много похвали, но и някои много лоши коли имат огромна фенска маса. Сред тях има както автомобили, произвеждани в бившия Източен блок, така и британски спортни машини със съмнително качество на изработка.

Именно това накара екипа на Classic and Sports Car да събере на едно място 10 такива модела, които определя като „най-малко вдъхновяващите“ и „най-разочароващите“. Някои от тях дори са наречени „пълен боклук“, но въпреки това те също имат култов статус – понякога защото са много лоши, а друг път – защото са прекалено възрастни.

10-те най-популярни лоши коли в историята (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Al ( преди 8 месеца )
    И Трабант и Лада са вечни коли!!!! Точка!
  • #38
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Комшията ( преди 1 година )
    Тромави сте вие, *** в мисленето.За онова време 70-75 коня е било все едно сега 400-500.И пак двигателите на 2101 са много по-здрави от на умрелите БМВ-та които се внасят от Италия и не смениш ли маслото на 10 хиляди, ми на 11 или не дай боже на 15 и отива в кофата след 2,3 сменения на 15 хиляди.
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Ишш ( преди 1 година )
    По-тъпо нещо не бях чел!!!А като Ладата е такъв ,, *** "що и на 50 години е в движение, аааааа?!
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За тва на дядо ми ладата е по хубава
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Баш Анонимен ( преди 1 година )
    С какъв възторг пишете за лиценза на FIAT 124 от 1966г. - ВАЗ 2001.....2107 което продължава от 1970 до 2012г...42 години...
  • #34
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Марката ВАЗ 2107 е конструирана за експлоатация на Б.полуостров без срок на годност моята вече е на 40 г но се справя доста добре спрямо западните таратайки направени за пари! Те дори не издържат повече от 10 г частите за поддържането са им не безбожни цени и нямат стандарт за да се експлоатират в условията на бившият източен блок !!
  • #33
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Largo ( преди 1 година )
    Лада петица никога не ме е оставила на пътя
  • #32
    25 rate up comment 10 rate down comment
    Манаф ( преди 1 година )
    Жигули на 50 г се кара а мерцедеса стои в гаража или заминал за срап
  • #31
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Защо най много издънки идват от "добрата" стара Англия! Не знам как и защо се обърна зара, но те имаха Ролс Ройс - Бентли, Мини, Астън Мартин, Триумф , TVR...сега нямат нищо. Най ценното стана германско, другите просто потънаха. Хубаво че Морган все още успяват. От останалите Корвейр е много много красив, затова ще остане дълго в сърцата и гаражите на феновете. Лада са направили грешка че са пуснали този сандък на западния пазар. Голяма излагация. Комунистическа бутафория. Траби си е легенда!
  • #30
    63 rate up comment 16 rate down comment
    Жоро ( преди 1 година )
    Автомобили от соца коментират хора които не са живяли тогава!Да се качиш на нова лада през 1980 година,е все едно сега да се качиш на нов мерцедес ес класа!Уверявам ви ,че чувството е същото! Всяко време си има своите автомобили,тогава бяха руски,но ние си ги харесвахме!