IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche ще увеличава цените на електромобилите си

Компанията очаква до 2 години да изравни тяхната печалба с тази на моделите с ДВГ

Германският производител Porsche обяви, че съвсем скоро неговите електромобили ще бъдат по-печеливши от превозните средства с ДВГ. В компанията изчисляват, че печалбите от електрически превозни средства ще се изравнят с тези от конвенционалните модели до 2 години.


Porsche електромобили


Както е известно, производителят от Щутгарт, се готви да пусне свои акции на борсата по-късно година. Във връзка с това шефовете на компанията да уведомили инвеститорите, че нейните електромобили ще бъдат много печеливши в дългосрочен план. В Porsche са убедени, че потребителите са готови да плащат повече за батерийни технологии и затова ще обърнат това тяхно желание в своя ползва.

„След 2 години ще има паритет на печалбите от електромобили и на тези от модели с двигатели с вътрешно горене. Когато тази точка бъде достигната, ще продължим да увеличаваме цените на електрическите коли. Целта ни е избирателно да разширим сегментите с по-висок марж“, коментира изпълнителният директор на компанията Оливер Блуме, който от 1 септември ще застане начело и на VW Group.

В момента Porsche предлага един електрически модел – Taycan, който е достъпен в различни модификации, а продажбите му изпреварват тези на легендарното 911. Предстои излизането на електрическа версия на популярния кросоувър Macan, който ще бъде последван от версия на ток на Cayman/Boxster. Компанията разработва и голям SUV с изцяло електрическо задвижвате.

В дългосрочен план целта на Porsche е да увеличи печалбата си от 16 на 20%, като в компанията са изчислили, че през 2031 г. осем от десет продадени автомобила ще бъдат електрически.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Значи Тесла вдигна цените, защото видя, че дори Порше не може да ги стигне по параметри, а сега Порше ги вдига, защото Тесла ги вдигна. Логика, сър!
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха накрая ще продават по две коли с производствен разход 20к за 100к и ще викат марж 400% автоиндустрията е клоунада
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До Рибаря ( преди 1 година )
    В най-базовия си вариант Taycan Cross Turismo е със задно и малката батерия и на магистралата я изкара 300км я не а във варианта с 4х4 и малката батерия е още по-несигурно. Това не го пиша защото имам нещо против модела а защото си е така иначе седана със задно и голямата батерия разбира се би трябвало да има доста по-добър пробег
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Рибаря ( преди 1 година )
    Taycan Cross Turismo в най-базовия вариант си е 4х4 стандартно, въздушно окачване - вдига просвета, отзад е комби и товари доволно, може багажник на покрива, отпред също има багажник за прясната риба - перфектното возило за рибаря! На магистрала ръчкаш Sport, сваля се ниско долу и изяжда асфалта. Най-важното - вози комфортно и не друса като всички нови коли.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    20% марж е много. Преди години, може би 10, Порше беше единствената марка с над 10%, а сега почти всички са така и се стремят към 20
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Каква драма, дами и ( преди 1 година )
    Тесла си скубе косите, че маржът на печалбата паднал от 35 на 25 процента за последното тримесечие, а тукашните хейтъри я чакат да фалира.От друга страна една от най-печелившите автомобилни компании porsche, си е поставила дългосрочен план да вдигне този същия марж на печалбата от 16 на 20%. Разбрахте ли сега защо всички тръгнаха да копират Тесла и да се опитват да я стигнат?А само до преди три-четири години обясняваха, че така бизнес не се прави.