IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota, Subaru и Suzuki обединяват сили за създаване на синтетични горива

Новият японския консорциум предизвиква германските производители, които вече работят в тази област

Електричеството е бъдещето на мобилността, но двигателят с вътрешно горене все още не е обречен да умре, защото се разработват решения, които да го направят по-ефективен и екологичен. Последните производителите, които обединиха усилията си за удължаване живота на двигателите с вътрешно горене, са компаниите Subaru, Suzuki, Toyota и Dahiatsu.


биогориво


Четирите японския автомобилни производители основаха изследователски консорциум за производство на е-горива и биогорива. А от 1 юли ново сдружение сформира асоциация с компаниите ENEOS Corporation и Toyota Tsusho Corporation, като целта е да се оптимизират процесите на производство на гориво, за да бъдат не по-малко замърсяващи и по-икономични.

Новата асоциация ще насърчава технологичните изследвания за използването на биомаса и производството на биоетанол. Организацията започва работа по редица проекти за разработка на ново поколение автомобилни горива, като един от тях планира „улавяне“ на големите количества кислород и CO2, генерирани от производството на кислород и въглероден диоксид, като и създаване на оптимизирани методи за култивиране на суровините, необходими за производството на биоетанол. Консорциумът ще отговаря и за проектирането, инсталирането и експлоатацията на инсталации за производство на биоетанол.

С действията си японските автомобилни гиганти предизвикват германската група Volkswagen, която отдавна е ангажирана в надпреварата за горива от следващо поколение. Производителят на спортни и премиум-автомобили Porsche наскоро инвестира 75 млн долара в HIF GLobal LLC - чилийска компания, която разработва инсталации за производство на синтетични горива.

Базираната в Щутгарт компания от известно време използва биогорива в моторните спортове, а групата Volkswagen вече обяви, че използването на електронно гориво може да бъде потенциална повратна точка за запазване на ендотермичните двигатели в гамата на марки като Lamborghini и Ducati.


0 от 500
  • #1
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На фона на глобалното затопляне и сушата която ще донесе, да използваш площи за култури за етанол, при нарастващ недостиг на храни, вместо да се движиш на ток произведен от слънце е меко казано гротесткно ... ДВГ отива в историята, и нищо не може да го върне от там.