IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето какво става, когато Range Rover падне върху Honda

Куриозната злополука разкри, че ламарините на новия SUV нямат общо с тези на предшествениците му

Първите Range Rover бяха корави автомобили, използвани често за приключения в джунглите или преходи като Аляска - Огнена земя. Но едва ли е добра идея да си опънете палатката върху новото поколение на всъдехода, ако се съди по резултата от тази куриозна злополука в Ню Джърси, САЩ.
      
      
Range Rover, катастрофа
     
       
При нея чисто нов Range Rover е успял някак си да се откачи и да падне от автовоза, който го превозвал по път номер 17 в американския щат. След падането е закачил и каращата отзад Honda Accord, с неприятни последици за автомобила и нараняване за шофьора.

Самият Range Rover изглежда като кутийка от Coca-Cola, смляна от шредър. Луксозният всъдеход, чиято цена започва от 246,000 лева в България и достига 399,000 лева за SV версията, показва същите слабости като почти всеки друг съвременен SUV - максимално изтънени ламарини с цел понижаване на теглото и покриване на стандартите за парникови емисии.
      
       
Range rover, Camel Trophy
Оригиналният Range Rover като участник в легендарната надпревара Camel Trophy. Не бихме ви посъветвали обаче да се качвате по покрива на новото поколение
    
       
Полицията в Ню Джърси първоначално нямаше информация как се е стигнало до инцидента и защо автомобилът е паднал от автовоза. Не се знае и чия собственост са превозваните рейндж ровъри. От американското представителство на Jaguar Land Rover потвърдиха, че знаят за случая, но не дадоха друга информация.
      
        
Още снимки от катастрофата вижте в ГАЛЕРИЯТА:

   
     

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Да де, ама не забравяй и колко тона тежи зилът, колко по-дебели ггреди на шасито има, а също и предназначението на двете. Все едно аз да ти предожа да сравниш ЗИЛ с танк.
  • #9
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Абсолютно е така, но и ламарините играят съществена роля. Я да видим един ЗИЛ срещу най-сигурната кола от краш-тестовете при удар какъв ще е резултата.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До № 4 ( преди 1 година )
    Когато г-л*у-п*а-к* като тебе не разбира какво му се казва и обяснява, запозва да обижда.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    sdf ( преди 1 година )
    До #4Дразниш се, защото е обидил руZките бракми ли?
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    английска рикша сър
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    iiiiii ( преди 1 година )
    Palen *** bih go zabranil sys zakon.
  • #4
    1 rate up comment 16 rate down comment
    До #2 ( преди 1 година )
    Абе, льольооо, що не земеш да си завреш нещо в устата, а?! Задклавиатурен плъх
  • #3
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук не става дума дали е безопасен при удар, а дали става за офроуд. Очевадно не става
  • #2
    51 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    По щетите си личи, че най-вероятно автовоза е бил прекалено висок и моста е отнесъл тавана на Рейнджа. Ако някой философ си мисли, че стария Рейндж Роувър е по-здрав при краш тест от последния, се лъже жестоко. Това, че една кола има дебели ламарини не я прави здрава. Здравината при удар е съвкупност от защитна клетка, зони на деформация които обират кенетичната енергия при удара и куп други неща, които не са понятни на повечето участници от Жигула, Москвич и Волга форумите.
  • #1
    23 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    хехе, вярно нищо общо няма между стария и новия. Паркетник за футболистчета