IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Audi поиска по-бърза електрификация

Маркус Дюйсман потвърди отказа от ДВГ от 2026 година

Всичко нови продукти на Audi от 2026 г. ще бъдат оборудвани с електрически двигатели, като компанията ще остави бензиновите и дизеловите мотори само на сегашните си модели. Това обяви в интервю за германското издание Wirtschaftwoche председателят на борда на директорите на компанията Маркус Дюйсман.


Audi


С изявлението си шефът на компанията от Инголщад потвърждава обявените по-рано намерения, които предвиждат пълен отказ от традиционните двигатели до 2033 г. Според Дюйсман, ако ЕС приеме забраната на бензинови и дизелови агрегати през 2035 г., в Audi ще бъдат напълно подготвени.

„Електрификацията е неизбежна и това се вижда от успехите на Volkswagen и Tesla. Ние в Audi също го усетихме през първите 3 месеца на тази година, когато продажбите ни на електрически автомобили се увеличиха с 66% спрямо същия период на 2021 г.“, обяснява Дюйсман.

Шефът на Audi призова политиците в ЕС да засилят прехода към електрификация и мобилност. Той коментира и позицията на министъра на финансовите на Германия – Кристиан Линднер, който вече се обяви срещу готвената забраната на ДВГ.

„Факт е, че за да се променят нещата, амбициозните политически цели трябва да бъдат подкрепени и от съответните регулаторни мерки във всички държави-членки на ЕС. Основните от тях са развитие на инфраструктурата за зареждане на електромобили и повече проекти за производство на батерии“, коментира Дюйсман.

0 от 500
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Харесва ми целеустремеността на Ауди, особено както немците запалиха въглищните централи и - както се очертава - кюмбетата за зимата. На немец да вярваш в днешно време...
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Комунистите трябва да спрете да сменяте значението на думите. Не че не знаем какво имате предвид под "либерасти", когато използваме престъплението на сесесерето в коментари за ЕС.
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ау, анатема! Форумните специалисти казаха, че това било пълна изгъзица. Кой е тоя, че знае повече от тях?
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-накрая ще спрат да слагат двигателите пред предната ос.
  • #4
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Ххх ( преди 3 месеца )
    Бързат щото всичките им двг са пълни коптори. Няма такива щайги като Хауди.
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    смех ( преди 3 месеца )
    Тесла продавали хаха още милион коли не могат да продадат тоя типак нареди фв до тесла а те цялата фв група продават 100-200к електеички Ройота продава 10млн явтомобила и тия викят какво е бъдещето естетсвено тапите германофили пригласят
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    тия са трагекомедия ( преди 3 месеца )
    А що не кажете че общите ви продажби падат всяка година.
  • #1
    17 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тези същите ни убеждаваха в дизелите и казваха, че те са бъдещето в автомобилостроенето. Слабопаметните фенчета го забравиха много бързо и сега ръкопляскат и викат от възторг, че любимият им двоен ке-не-ф се обявил за нещо, което глобалистите искат. Всъщност ВАГ са полудържавна перачница и каквото им каже канцлера на Германистан, това правят. Либерастията в подобни компании е пословична. Да не забравяме, че във ВАГ задължиха всички служители да се ваксинират по време на пЛандемията.