Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Hispano-Suiza №2
Решението е изненадващо – да, Химел е ползвал марката незаконно, но и Safran, заради отсъствието на автомобилна дейност, също е загубил права. Това стимулира както испанската фирма, така и швейцарската, като през тази пролет и двете обявиха нови модели. Компанията на Химел запази идеята си за бензинова суперкола с агрегати на Audi, като липсва информация дали това е „преоблечено“ R8 или нещо различно. Известно е само, е V10 двигателят, чийто обем е увеличен от 5,2 на 5,5 литра, идва от Инголщад.
Решението е изненадващо – да, Химел е ползвал марката незаконно, но и Safran, заради отсъствието на автомобилна дейност, също е загубил права. Това стимулира както испанската фирма, така и швейцарската, като през тази пролет и двете обявиха нови модели. Компанията на Химел запази идеята си за бензинова суперкола с агрегати на Audi, като липсва информация дали това е „преоблечено“ R8 или нещо различно. Известно е само, е V10 двигателят, чийто обем е увеличен от 5,2 на 5,5 литра, идва от Инголщад.