Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Има обаче един любопитен нюанс – като мощност той превишава дори на най-мощната заводска версия, поставяна на Lamborghini Huracan Performante и STO. Ако при тях има 640 к.с., то тук вече те са 1200 к.с., като основна роля за това играят двете турбини. Голяма разлика в динамиката обаче няма и Hispano-Suiza Maguari HS1 GTC (на снимката), която е със задно предаване, вдига 100 км/ч от място за 2,8 секунди
Историята би трябвало да приключи дотук, но не е томно така. Въпреки обявения старт на продажбите и началото на серийно производство, истинският автомобил на швейцарската Hispano-Suiza все още не е видян наживо. През март компанията показа рендъри (скици), а преди това – през 2019 г., пред публика се появи единственият прототип. На всичко отгоре, компанията няма и официален сайт – само страници в социалните мрежи.