Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Hispano-Suiza №2
През 2010 г. бившият дизайнер на Audi – Ервин Химел, регистрира в Швейцария компанията Hispano-Suiza Automobile Manufaktur и веднага представя новия модел XIOV V10 (на снимката), който всъщност представлява Audi R8 с доработен дизайн и промени по каросерията. Колата струва 750 000 евро и това я прави непродаваема, но вдига достатъчно шум. Съответно, юристите на притежателя на правата – Safran, реагират и дават Химел под съд.
През 2010 г. бившият дизайнер на Audi – Ервин Химел, регистрира в Швейцария компанията Hispano-Suiza Automobile Manufaktur и веднага представя новия модел XIOV V10 (на снимката), който всъщност представлява Audi R8 с доработен дизайн и промени по каросерията. Колата струва 750 000 евро и това я прави непродаваема, но вдига достатъчно шум. Съответно, юристите на притежателя на правата – Safran, реагират и дават Химел под съд.