Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Всъщност, разделянето на две на Hispano-Suiza в средата на миналия век по удивителен начин се отразява в нашето време. В момента има две компании, които нямат нищо общо помежду си. За испанската вече стана дума, но историята на швейцарската е още по-любопитна.
Работата е там, че в началото на хилядолетието френският концерн Safran дава правата за използване на марката на испанската фирма Mazel Engineering. Тя прави две концептуални купета – пътническо и състезателно, като замисля и седан, но нещата приключват.