Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Hispano-Suiza №1
Освен нея се предлага и Boulogne, която е с 60 кг. по-лека, а нейният електромотор разполага с допълнителни 94 к.с., които свалят 0,3 секунди при ускорение. Общо трябва да бъдат произведени 24 бройки от модела, като 19 от тях ще бъдат в базовия вариант, а другите 5 в изпълнение Boulogne. А цените стартират от 1,9 млн евро за началната версия.
Освен нея се предлага и Boulogne, която е с 60 кг. по-лека, а нейният електромотор разполага с допълнителни 94 к.с., които свалят 0,3 секунди при ускорение. Общо трябва да бъдат произведени 24 бройки от модела, като 19 от тях ще бъдат в базовия вариант, а другите 5 в изпълнение Boulogne. А цените стартират от 1,9 млн евро за началната версия.