Всеки шофьор, закупувайки нов автомобил, разчита на дългото му безпроблемно обслужване. И ако се случи повреда, докато превозното средство е в гаранция, тя трябва да бъде отстранена в сервиза на представителя на производителя. Поне такава информация предоставят официалните дилъри.
За съжаление, в реалния живот нещата невинаги са такива. И често се случва собственикът на автомобила да бъде оставен „да се оправя сам“. Факт е, че гаранцията покрива много от основните агрегати на превозното средство, но има и повреди или проблеми, които се срещат често, но остават извън нея.
Най-разпространените повреди, които гаранцията не покрива (ГАЛЕРИЯ):
Катастрофа
На пръв поглед ще ви се стори смешно. Но всъщност има немалко случаи, в които клиенти смятат, че гаранцията трябва да покрива щетите и от злополуки. Само преди месец един пловдивски клиент на бюджетна марка се беше оплакал, че компанията отказала да му ремонтира безплатно автомобила, след като го ударил, и даже го накарала да си плаща за заместващия автомобил. А един от местните сайтове дори даде гласност на тези оплаквания, бранейки "правата на потребителя". При никакви обстоятелства гаранцията не може да покрива щети, настъпили в резултат на пътно-транспортно проиизшествие.
На пръв поглед ще ви се стори смешно. Но всъщност има немалко случаи, в които клиенти смятат, че гаранцията трябва да покрива щетите и от злополуки. Само преди месец един пловдивски клиент на бюджетна марка се беше оплакал, че компанията отказала да му ремонтира безплатно автомобила, след като го ударил, и даже го накарала да си плаща за заместващия автомобил. А един от местните сайтове дори даде гласност на тези оплаквания, бранейки "правата на потребителя". При никакви обстоятелства гаранцията не може да покрива щети, настъпили в резултат на пътно-транспортно проиизшествие.


0