Всеки шофьор, закупувайки нов автомобил, разчита на дългото му безпроблемно обслужване. И ако се случи повреда, докато превозното средство е в гаранция, тя трябва да бъде отстранена в сервиза на представителя на производителя. Поне такава информация предоставят официалните дилъри.
За съжаление, в реалния живот нещата невинаги са такива. И често се случва собственикът на автомобила да бъде оставен „да се оправя сам“. Факт е, че гаранцията покрива много от основните агрегати на превозното средство, но има и повреди или проблеми, които се срещат често, но остават извън нея.
Най-разпространените повреди, които гаранцията не покрива (ГАЛЕРИЯ):
Скърцане в купето
Когато в автомобил, който все още е в гаранция, започнат да се появяват скърцане на детайли от салона, неговият собственик няма друг избор, освен да ги поправи сам. Тези проблеми не се отразяват на работата на силовите агрегати и електрониката на превозното средство, но определено са доста дразнещи. За да бъде отстранен досадния шум безплатно в сервиза на дилъра, е необходимо да се докаже, че това е фабричен дефект, а това е невъзможно.
Когато в автомобил, който все още е в гаранция, започнат да се появяват скърцане на детайли от салона, неговият собственик няма друг избор, освен да ги поправи сам. Тези проблеми не се отразяват на работата на силовите агрегати и електрониката на превозното средство, но определено са доста дразнещи. За да бъде отстранен досадния шум безплатно в сервиза на дилъра, е необходимо да се докаже, че това е фабричен дефект, а това е невъзможно.