Съветската автомобилна индустрия нямаше голям асортимент от модели, особено в сравнение със западните производители от същия период. Това обаче означаваше също, че почти всяка машина, произведена в СССР, беше собственост на хиляди граждани, които бяха в състояние да формулират обобщено мнение за даден модел. И затова често моделите получиха истински прякори, които бяха толкова сполучливи, че бяха подхванати от цялата огромна страна.
Прякорите на най-известните съветски модели (ГАЛЕРИЯ):
ГАЗ-69, УАЗ-469, УАЗ-3151
Това е случай, в който цяло семейство автомобили наследява прякор от предишен модел. Говорим за прякора "коза", с който в Съветския съюз наричаха няколко всъдехода наведнъж: първият е военният GAZ-67, но моделйт 469 вече произвеждан от UAZ е най-популярния с този прякор. И има само една причина за това явление - всички гореспоменати модели се справят отлично с особено стръмни и тежки офроуд терени.
Това е случай, в който цяло семейство автомобили наследява прякор от предишен модел. Говорим за прякора "коза", с който в Съветския съюз наричаха няколко всъдехода наведнъж: първият е военният GAZ-67, но моделйт 469 вече произвеждан от UAZ е най-популярния с този прякор. И има само една причина за това явление - всички гореспоменати модели се справят отлично с особено стръмни и тежки офроуд терени.