BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Четвърто поколение - E65
Но технологиите нямаха значение: отзвукът от консервативните фенове на "баварците" бе толкова унищожителен за дизайна, че Бенгъл бе принуден да напусне не само компанията, но и изобщо автомобилната индустрия. Но знаете ли кое е най-куриозното? Дизайнът на Е65 дори не бе негов, както ясно личи от подписа върху тази скица, а на заместника му Адриан ван Хойдонк - който после стана главен дизайнер на негово място и заема този пост и до ден-днешен.
Но технологиите нямаха значение: отзвукът от консервативните фенове на "баварците" бе толкова унищожителен за дизайна, че Бенгъл бе принуден да напусне не само компанията, но и изобщо автомобилната индустрия. Но знаете ли кое е най-куриозното? Дизайнът на Е65 дори не бе негов, както ясно личи от подписа върху тази скица, а на заместника му Адриан ван Хойдонк - който после стана главен дизайнер на негово място и заема този пост и до ден-днешен.