IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Седем с един удар: тестваме новия флагман на BMW

Ето ви една бизнес лимузина, чието средно ниво е по-бързо от Ferrari F40

Първото нещо, което трябва да ви кажем за новата Седма серия на BMW, е следното: никога в историята фейслифт не е вдигал толкова шум, колкото успя това нещо.

 


В 99 ПРОЦЕНТА ОТ СЛУЧАИТЕ "фейслифт" означава няколко добавени дребни глезотии вътре, една-две мъчно забележими промени отвън, и готово: животът на модела успешно е удължен с още две-три години.
Новата „Седмица“ е онзи 1 процент, в който всичко се обръща с главата надолу. Вместо дреболии, промените вътре включват самообучаващ се гласов асистент и още няколко ключови системи. Поне два от вариантите за задвижване са изцяло нови. И накрая стигаме до слона в нашия стъкларски магазин: външния вид.

BMW Серия 7

Серия 7 след и преди фейслифта. Открийте разликите

ДОСЕГАШНАТА СЕДМА СЕРИЯ ни допадаше, защото беше дискретна, приглушена и не привличаше прекалено много внимание. Явно обаче повечето купувачи, които по една случайност се намират в Китай, не са харесвали точно това й качество. Затова на дизайнерите е поръчано да я направят по-авторитетна и забележима. Ето го резултата: тази колосална решетка, която наистина изпълнява целта си. Ще я забележат и от Международната космическа станция.

BMW Серия 7


ЗА ДА СМЕ ЧЕСТНИ, други марки имат и по-крещящи образци. Просто не сме свикнали да виждаме това от BMW. И да, красотата е нещо субективно. Но вероятно ще постигнем единодушие, че това не е най-красивата кола на баварците. Благодарим ви, скъпи китайски другари.

За щастие обаче всички останали промени по новата седмица са изцяло в положителна посока.

Аеродинамиката е по-добра. Шасито е пълно с високотехнологични решения, откраднати от i8, и в резултат колата е средно със 130 килограма по-леко от предишната - независимо, че е получила почти 70 кила ново оборудване.
Това включва с един нюанс по-луксозен интериор, а също и интелигентен асистент, с който можете да водите пълноценни разговори. Примерно като го питате как е времето в София.

BMW Серия 7


НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРОМЯНА ОБАЧЕ се отнася до двигателите. В гамата се запазва вълшебният V12, който могат да си позволят синове на шейхове или шефове на български държавни болници.
Но ние тестваме 750i с изцяло нов V8 под капака. Благодарение на множеството подобрения този мотор е получил цели 80 конски сили повече. Ускорението от 0 до 100 км/ч му отнема едва 3.9 секунди - колкото на Pagani Zonda Roadster или Lamborghini Gallardo.
Всъщност тук имаме бизнес лимузина, която, в не най-високото си ниво на изпълнение, е с пет стотни от секундата по-бърза от Ferrari F40.

BMW Серия 7

Освен това новата „седмица“ ще се предлага и като плъг-ин хибрид, вече с 6-цилиндров мотор вместо стария 4-цилиндров, и с доста по-голям независим пробег само на ток.

И В ДВАТА ВАРИАНТА тази Седма серия си остава изключително приятна за каране кола. Воланът е точно толкова тежък и прецизен, колкото бихме искали, и това над петметрово туловище се управлява с лекотата на малка градска кола. Осемстепенният автоматик на ZF е модифициран и е станал още по-плавен.

Разбира се, това не променя основното предназначение на този автомобил - не да го карате, а да бъдете возени в него.

BMW Серия 7


ЛАМИНИРАНИТЕ СТЪКЛА СА С 5 ММ по-дебели, а от споменатите 70 килограма оборудване доста са отишли за допълнителна шумоизолация, така че кабината е удивително тиха. Остава само да се отпуснете във фантастично комфортните кресла и да си пуснете някой филм.

Забравихме да ви кажем още една основна особеност на фейслифта: обикновено той добавя нещо и към цената. Новата седмица не е изключение.

Базовата 730d с шестцилиндров дизел започва от 176 000 лева. За хибрида ще ви трябват 198 000, за V8 със задвижване на четирите колела - 229 000. Накрая стигаме до M760i, с 12-цилиндровия мотор под капака, на чийто етикет пише 339 000 лева.

BMW Серия 7


И, ЕСТЕСТВЕНО, ПОСЛЕ ИДВА дългият списък с екстри: над 4 хилядарки за индивидуален цвят, 13 хилядарки за спортен пакет, почти 10 хилядарки за лазерни светлини и автопилота при паркиране, и така нататък.
Хрумва ни само една утешителна мисъл. След време, когато тази кола остарее, ще можете да си избиете поне част от инвестицията. Просто предайте решетката на вторични суровини.

Още снимки на новата Серия 7 на BMW вижте в галерията:

 

0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не е лошо, ама бъбреците са прекалено малки. Трябва да ги разшият за да обхванат цялата предница а фаровете да са вътре във бъбреците.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    на тва бенве още малко и ше му изпаднат бъбреците! )))))))))))
  • #12
    8 rate up comment 13 rate down comment
    В този клас ... ( преди 2 месеца )
    Царят е един - Мерцедес S-class!
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ****** ( преди 2 месеца )
    Посочете ми един умен човек с тази марка. Няма такъв. Чувствайте свобода да поствате фейсбук линкове, че ми се гледат т.ъ.пи и празни погледи. :)
  • #10
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Warwicksz ( преди 2 месеца )
    Нищо не каза тия пластмаси нито се правят от Тесла нито от БМВ.Има си поддоставчици които даже не са и германци в много от случайте.От Европа нищо не е дошло и няма и да дойде още по-малко от Германия.
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да сравняваш Тесла с това е някаква комедия, евтиниге пластмаси на Тесла, не могат да се мерят с Голф ти къде отиде на седмицата. Аз за разлика от теб съм се возил в Тесла s в Австрия. Вътре е такава евтиния, че няма марка с която да ти я сравня, колата е безшумна, но стъклата ли са тънки или фугите на вратите, незнам ама всички външни шумове се чуват сякаш си с отворени прозорци, съгласен съм, че бъдещето е в ел. Колите, но трябва и качество, според мен то ще дойде от европа
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колкото е по-ново БеЕнВе-то, толкова „бъбреците“ са по-големи! Тея са, като Рендетата. Колкото е по-ново Рендето, толкова женският полов орган на капака е по-голям. Все някви органи и все по-големи. Иначе колата кефи, но „бъбреците“ са ужасно грозни и несъразмерни с цялата визия на колата. П.С. Онзи с аЛудитата, който вижда във всеки, който не е съгласен с него Дошо да ходи спешно на лекар. Препоръчвал съм му го и преди, но гледам, че положението му е все така лошо. Не си добре момче, ама никак.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Доше само ти може да си толковс ***
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пък така и твоят живот придобива смисъл, win-win отвсякъде :)
  • #5
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 2 месеца )
    Знам затова и продължавам.