BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Второ поколение - Е32
E32 се продаваше по-добре от предшественика си, но така и не се превърна в "убиеца на S-класата", както се надяваха създателите му. За годините от 1986 до 1994 BMW пласира малко над 310 000 бройки. Но критиката обикна автомобила и го обяви единодушно за доста по-напредничав от конкурента при Mercedes.
E32 се продаваше по-добре от предшественика си, но така и не се превърна в "убиеца на S-класата", както се надяваха създателите му. За годините от 1986 до 1994 BMW пласира малко над 310 000 бройки. Но критиката обикна автомобила и го обяви единодушно за доста по-напредничав от конкурента при Mercedes.