BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Второ поколение - Е32
Задвижването оригинално се състоеше от познатите 6-цилиндрови редови агрегати, но към края на моделния живот бяха добавени не само два V8, а и един V12 - първият толкова голям двигател, монтиран в германски автомобил от Втората световна война насам. Благодарение на него върховата 750i развиваше 300 конски сили, чудовищно много за 80-те години (вариант на същия двигател задвижваше и McLaren F1). Това бе и първата кола с максимална скорост, ограничена до 250 км/ч - инициатива на BMW, за да се избегне въвеждането на лимит по германските магистрали.
Задвижването оригинално се състоеше от познатите 6-цилиндрови редови агрегати, но към края на моделния живот бяха добавени не само два V8, а и един V12 - първият толкова голям двигател, монтиран в германски автомобил от Втората световна война насам. Благодарение на него върховата 750i развиваше 300 конски сили, чудовищно много за 80-те години (вариант на същия двигател задвижваше и McLaren F1). Това бе и първата кола с максимална скорост, ограничена до 250 км/ч - инициатива на BMW, за да се избегне въвеждането на лимит по германските магистрали.