IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 китайски автомобила, които не отстъпват по нищо на западните

Местните производители значително подобриха качеството на продуктите си

Има много неща, които българите не харесват в китайските автомобили. И за да вземете решение за покупка на такава кола, трябва да се отклоните малко от конвенционалното мислене. И ако внезапно се прокраднат съмнения, винаги има два аргумента, на които можете да разчитате - все по-нарастващото качество и достъпната цена.


Китайски коли


Всъщност не е трудно да си представим, че скоро ще караме автомобили, произведени в Китай - само погледнете пазара за битова електроника и мобилни телефони, чийто лъвски дял вече е превзет от китайски марки. Там, където доскоро европейски, американски, японски и корейски компании бяха начело, сега господства Китай.

Местните производители на автомобили не просто търсят бързи печалби чрез нови експортни дестинации, те повишават статута си, като неуморно подобряват своите продукти. Преди няколко десетилетия предлаганите от тях коли бяха обект на шеги, а днес популярността им расте пред очите ни.

Китайците най-накрая започнаха да създават свои собствени коли, като се отдалечиха от копирането на чужди идеи и стават все по-добри в това. Те са се научили да решават проблемите с качеството и са станали силно конкурентоспособни в световен мащаб. Ето някои от последните им постижения - модели, за които създателите не трябва да се срамуват.

5 китайски автомобила, които по нищо не отстъпват на западните (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Киро ( преди 5 месеца )
    Автора говори глупости, лъвския пай от мобилни телефони принадлежи на Ю.Корея и САЩ, със Самсунг и Епъл. А в битовата електроника властват марки от цял свят, но не и китайски (с изключения на Шаоми за някои продукти). Това, че марките са направили заводи в Китай, не означава, че Китай произвежда тези продукти, да не говорим, че и повечето случаи основно ги сглобяват там. А пък твърдението за китайските коли е смешно, номер едно по продажби в самия Китай е модел на Фолксваген, втори е Тойота.
  • #4
    9 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 5 месеца )
    Недоверието идва от продукцията, японските коли от ония времена, бяха реплики на американски марки, когато правиш копие на друг автомобил с очевидната цел да заблудиш някого че са един и същи автомобил, не буди много доверие, макар че и днес някой модели на японците са си копи-пейст от американски модели. Същото е и при китайците, тука ни напълниха с Грейт Уолл и това бяха такива саморазпадащи се трошки, че хората очакват нещо подобно като чуят китайска кола, Тоест недоверието си има причина.
  • #3
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Вин ( преди 5 месеца )
    Хората с малко по дълга история и интерес към автомобилите, си спомнят отношението и към японските коли през седемдесетте и началото на осемдесетте, както и към корейските през деветдесетте, че до преди десетина години! Винаги се тръгва с недоверие, особено на бедни пазари, където "средна" класа почти няма, колата е сериозна инвестиция (ако е нова) и масово се купува N-та ръка. Същото беше и с електрониката, бялата техника, телефоните. Мисля, че до десетина години ще напълнят пазара!
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Статия от типа "голям го вади, ама мек", цена, поддръжка,... Защото това не са колите от преди 40-50 години, които ги ремонтираш с два ключа и една отверка, сега знаем как да новите
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Първо, откъде драгата редакция черпи информация и обратна връзка за представените модели, колко от тях е тествала/ползвала.Второ, какви са цените в Европа, вярно, наполовина са, но колко приблизително?И трето откъде може да се закупят. Отварям скоба, за Хавал горе-долу знаем, макар, че е вярно, че 50000-60000 лв. са половината на сто бона, но все пак китайски свтомобил за над 50 000 лв. не считам за евтин.Благодаря