IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla показа нова версия на електрическия си пикап

Серийното производство на Cybertruck ще стартира през 2023 година (ВИДЕО)

Компанията Tesla представи нова версия на електрическия си пикап Cybertruck, която ще се появи в серийно производство през 2023 г. Автомобилът беше показан в рамките на специалното мероприятие „Cyber Rodeo“, организирано в новото предприятие Giga Texas, което беше открито преди дни.


Tesla Cybertruck


Както пише InsideEVs, новият автомобил се отличава от представени по-рано прототипи по наличието на традиционни странични огледала, по чистачките, а също така и с променената главна оптика с допълнителни елементи в долната част на каросерията.

Освен това, пикапът е оборудван с интегрирани специални камери, които разпознават собственика, след което електрониката автоматично отваря врати при неговото приближаване.


Tesla Cybertruck


Първата версия на Tesla Cybertruck беше представена през ноември 2019 г., а нейното серийно производство трябваше да стартира до края на 2021 г. Впоследствие Илон Мъск отложи премиерата на пикапа, а през септември стана ясно, че производството се отлага с още една година и така то ще започне най-рано през 2023 г.

Пилотният вариант на машината беше подложен на жестоки критики заради прекалено примитивния си дизайн. Това накара Мъск да обеща промени във външността преди излизането в серийно производство, но не и радикална промяна.



Електромобилът ще се предлага в три основни модификации – с един, два или три силови агрегата. Най-слабата версия с един мотор ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, докато тази топ-вариантът Tri Motor ще прави същото за 2,9 секунди. Обявени пробег с едно зареждане ще варира от 400 до 800 км.


0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До селянина с колело ( преди 2 години )
    А това с взимането на парите е меко казано наивно, за да не употребявам по сериозна дума защото ще ми изтрият коментара.Да не мислиш че Илон Мъск е очаквал 1,5 милиона заявки? Ако целта е била събиране на пари, защо искаше само по 100 долара, а не по 1000 като за Тесла модел 3?Защо когато се събраха 1,5 милиона поръчки, спря да взима заявки и в момента дори да искаш не можеш да си дадеш парите?Пък и това са събрани само 150 милиона. Само за twitter Илон даде над 3 милиарда онзи ден.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До селянина с колело ( преди 2 години )
    Първоначалната цел беше да започне производството на новите модели в старите заводи, за да може Тесла да си изпълни 50% ръст на продажбите с всяка изминала година.Обаче дори Илон Мъск не е бил толкова голям оптимист и производствения капацитет на старите два завода както виждаш не успяха да задоволят търсенето дори на старите модели. Заявките за тях са натрупани за следващата цяла година, въпреки че за миналата година производството беше увеличено с 87%. Просто нямаше капацитет за новите ...
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Пиши нормално бе човек. Към мен се обръщаш, причиних си неудобството да се опитам да ти прочета поста, защото обикновено те игнорирам, но се отказах по средата. Такова писане е лична обида към тези които те четат. Това ли се опитваш да правиш?Ето тук се отказах: "Zар4е има некълко" Нарочно ли го правиш или толкова ти е капацитета? Да не мислиш че ще тръгна да разшифровам Какво точно си искал да ми кажеш? Завода за батерии си е точно в Берлин!
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    IM-дртiйYайтБoй! ( преди 2 години )
    До намбъри 6+7: Бъдещата EU-мега фабрика за баттъри НЕ е в Бърлин; както знаете - там се сглобяват и пускат ел.карите в действие, а в южната част на Германия - Тюрингия некъде около Ерфурт или в околността... там некъде нашто т.нар. мошеническо Zар4е има некълко хектара наследствена гора от Хабсбургите, чиито замъци ги поддържа и възстановява не Той самият, а Федералното правителство - хитряга а, кво ще кажете...
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Селянин ( преди 2 години )
    Излиза, че Илончо е събирал парите на хората без никакво намерение да им достави нищо в следващите 5 години. Иначе много се впечатлих от представлението в Тексас, първите няколко реда от публиката, пищящи жени с насълзени очи се радват на идола си като севернокорейци видяли Ким на балкона.
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Забравил си да обясниш на селянина по-долу, че при откриването на завода в Тексас онзи ден, Илон Мъск отново обясни, че последните две години приоритет е бил увеличаването на мащабите на производството, а чак след това производството на новите модели. В новите заводи от догодина ще се произвеждат както пикапа, така и камиона, а за всеобща изненада, дори и роудстъра. За всички тях са необходими новите 4680 батерии, които ще се произвеждат в Тексас и Берлин.
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    15 г. от основаването и ШЕСТ действащи в момента завода:I. Tesla factory Fremont, California / II. Gigafactory 1 - Nevada / III. Gigafactory 2 - Buffalo, New York / IV. Gigafactory 3 - Shanghai, China / V. Gigafactory 4 - Berlin, Germany / VI. Gigafactory 5 - Austin, Texas
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Селянин ( преди 2 години )
    2019г. представяне2022г. фейслифт2023г. отложен още веднъж 2024г. приключване на продажбите и представяне на наследника му. 2025г. старт на производството2026г. доставяне на първите поръчани през 2019г. (евентуално)Естествено заради бързото производство и големите обеми поръчки са възможни дребни неточности, кото: 3 различни гуми или липсваща врата, но пък първите собственици ще получат автограф от Мъск.
  • #3
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Кога казваше, че Ще фалира Tesla синчето на мама?
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Бензинчо, на тати ( преди 2 години )
    Ти така разправяше и за заводите на Тесла, които никога нямало да отворят, но както виждаш в рамките на 2 седмици, Тесла отвори два нови завода с потенциал всеки от тях да произвеждат по два милиона електромобила годишно след няколко години.Дали ще започнат работа по пикапа през 2023, 2024 или 2025-а, почти няма значение, докато не успеят да задоволят търсенето на вече произвежданите автомобили, а чак тогава като се освободи капацитет да почнат новите. За пикапа чакат 1,5 милиона клиента.