IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три модела с почти вечни двигатели

Тези автомобили могат да бъдат купени и при пробег от 300 000 км

Средната възраст на автомобилите в България е 18,5 години. А това означава, че повечето хора карат коли с огромен пробег. И съответно при тяхната замяна отново ще изберат превозно средство на сериозна възраст, като разчитат, че то ще бъде в по-добро техническо състояние.

В страните от ЕС средната възраст на автомобилите е 10,8 години, което е значително по-малко от България. Значи и шансовете да се намери запазена кола са по-сериозни, още повече, че там изборът е значителна по-голям. Списъкът с надеждни модели е доста дълъг, но днес ще ви представим 3 автомобила, които си заслужават покупката дори и на сериозен пробег.

Три модела с почти вечни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #9
    25 rate up comment 24 rate down comment
    Наблюдател ( преди 1 година )
    Как ли пък не. Фиат. Хората бягат като от огън.
  • #8
    24 rate up comment 17 rate down comment
    Р ( преди 1 година )
    Най коравият мотор е 1.9SDI на шкода.Издържа около милион км
  • #7
    46 rate up comment 3 rate down comment
    Noname ( преди 1 година )
    Кой е този "надежден" ***, на който ръчната кутия трябва да се ремонтира на 150к км. На повечето коли на пътя в БГ в момента маслото на кутията не е сменяно повече от 150к км :D
  • #6
    43 rate up comment 9 rate down comment
    Шофер ( преди 1 година )
    Преди година се разделих с моя vw Sharan 2.0, на 495K без ремонти и без доливане на масло. Тук ми пишат за ресурс на двигател 300к. Пешо откъде преписваш тези статии?Че и тези коли като са страОтни що ги не виждам по пътищата?
  • #5
    25 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да точно този Тофаш, така де пребрандиран на Фиат е точно попадение, и населдниците ме Линея и Типо също
  • #4
    42 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За пръв път чувам за този модел на Фиат
  • #3
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Фича е наистина здрав но е по-постен от другите предложения.
  • #2
    18 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Още глупости, автомата е френска сглобка и е ZF, не Aisin ри Октавията.И да двигателя е хубав, но капризен към гориво.Не става за квартална бензиностанция.Другият урелият с 1 магаре по-малко е всеяден, бучи като трактор, яде и не върви.
  • #1
    80 rate up comment 16 rate down comment
    папурко ( преди 1 година )
    Пак глупости! Значи ръчката на Лансъра се ремонтира на 150 000 км.?!?!?! Вие сериозно ли? Да не е 1,5 млн. км. Така повече ще съм съгласен. Шкодата защо е сложена при условие, че това са двигатели на ФВ и те са всичко друго, но не и надеждни. И да не сложите поне по един двигател на Тойота и Хонда е срамота при условие, че точно те правят най-здравите ДВГ.