IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три модела с почти вечни двигатели

Тези автомобили могат да бъдат купени и при пробег от 300 000 км

Средната възраст на автомобилите в България е 18,5 години. А това означава, че повечето хора карат коли с огромен пробег. И съответно при тяхната замяна отново ще изберат превозно средство на сериозна възраст, като разчитат, че то ще бъде в по-добро техническо състояние.

В страните от ЕС средната възраст на автомобилите е 10,8 години, което е значително по-малко от България. Значи и шансовете да се намери запазена кола са по-сериозни, още повече, че там изборът е значителна по-голям. Списъкът с надеждни модели е доста дълъг, но днес ще ви представим 3 автомобила, които си заслужават покупката дори и на сериозен пробег.

Три модела с почти вечни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Имам Ауди 80, модел Б4 на 350 х. Произведена 1991. Няма гараж. Не гори масло. На 10 х. маслото е чисто. Няма изгнили ламарини. Иначе все нещо се разваля. Преди 5 г. по съвет на майстор сменихме водна помпа при смяна на ремъци. Изненадата беше, че е оригиналната с емблемата на Ауди.
  • #47
    3 rate up comment 2 rate down comment
    вили ( преди 13 часа )
    не знам друго но на голф 4 tdi 2000 год.го взех на 230 000 и го обърнах на 650 000 а кой знае още колко ще ше да искара като само съм сменял ролки ремъци масло и носачи не ми се ремонтираше като го обърнах иначе щеше да искара кой знае още колко
  • #46
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Всичко е до поддръжката. Имам Вектра Б 1.8 на 340 000км. Винаги съм сменял масло на 8 - 9к км и мотора и все още работи като нов. Сменяйте по-често масло и филтри, оборотомера в оптималните стойности и проблеми няма.
  • #45
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Гофре ( преди 1 година )
    Караш фиат за да те е яд
  • #44
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Гошко ( преди 1 година )
    Има японски автомобили, които правят милион километра без никакви дертове, още са по пътищата. Има и немски, дори френски, италиански. Но най-важното, което не е споменато в статията е, че големия пробег без проблем се прави от големи шофьори, иска си поддръжка навреме, каране с умение и не на последно място - оборотомера да не е в червеното честичко...
  • #43
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Почти ( преди 1 година )
    От Шкода вечен е 2.0 бензин, айде и вашия 1.6 и 1.9, 90 к.с. Сандеро 1.4 и 1.6 осем клапани бензин, подминава 800000 пробег.VW 1.9 SDI без турбо става, има и други. Новите два цилиндъра с два компресора не ми ги хвали.
  • #42
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Кобра ( преди 1 година )
    Имах Пунто 1.9-jtd-продадох я на 400 000км.мотора работеше като нова,без 1гр.масло да харчи.Сега карам браво 2,1.6-мултиджет-турбо дизел.На 109.000 км./не се знае връткан ли е километража/нямам забележки относно двигателя,другото се чупи като всички коли,все пак е от автокъща.
  • #41
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Кобра ( преди 1 година )
    Jtd на фиат-невероятни мотори
  • #40
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Че ( преди 1 година )
    те бензиновите пежа карат по 500к километра без проблем.
  • #39
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Георги ( преди 1 година )
    Аз имам Хонда Пилот на почти 300000 клм. И виждам колата в движение поне още толкова. Какви глупости говорите за надеждни коли като Фиат или рено. Смешно е.