Съвременни двигатели с турбокомпресор и директно впръскване на горивото консумират голямо количество масло, което при по-сериозни натоварвания излиза през турбината и буталните пръстени. Дори новите агрегати изискват редовно добавяне на смазка.
От водача се изисква да проверява нивото на маслото ежеседмично, но не всеки знае как да го направи правилно и отлага доливането. В резултат на това нивото на двигателното масло може да падне катастрофално, което ще доведе до "маслен глад".
Как да проверяваме правилно нивото на маслото в двигателя? (ГАЛЕРИЯ):
Двигателят не трябва да работи
Невъзможно е да се направят точни измервания на маслото при работещ двигател. В този случай има сериозен риск капки от смазочната течност да излетят от гърлото на дюзата. Това може да доведе до неприятни последици за човека, който се опитва да измери маслото.
Невъзможно е да се направят точни измервания на маслото при работещ двигател. В този случай има сериозен риск капки от смазочната течност да излетят от гърлото на дюзата. Това може да доведе до неприятни последици за човека, който се опитва да измери маслото.