fallback

Знаете ли как правилно да измерите нивото на маслото в двигателя?

Съвременните мотори харчат повече смазочна течност и с тях трябва да се внимава

Съвременни двигатели с турбокомпресор и директно впръскване на горивото консумират голямо количество масло, което при по-сериозни натоварвания излиза през турбината и буталните пръстени. Дори новите агрегати изискват редовно добавяне на смазка. 

От водача се изисква да проверява нивото на маслото ежеседмично, но не всеки знае как да го направи правилно и отлага доливането. В резултат на това нивото на двигателното масло може да падне катастрофално, което ще доведе до "маслен глад". 

Как да проверяваме правилно нивото на маслото в двигателя? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    до#13 ( преди 2 години )
    Ако знеш немски си пусни някой от многото немски форуми на ВАг и ще разбереш, че твоите 100 уж познати те лъжат! Ако не знаеш немски си пусни преводача и сигурно ще разбереш, че хората са пропищели. Бих ти пратил линкове с удоволствие, но сайта ги трие. Ако искаш на поща ще ти пратя. Най-лесно напиши в търсачката: Hoher
  • #13
    До #8 ( преди 2 години )
    Това не е така. Съжалявам за аудито ви.Сещам се за поне 100 вагаджии, които си дундуркат голфовете и производните им от много години и нямат такива проблеми
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    За дизел 15W40 полу-синтетично масло. С него работи най добре в българските условия.
  • #11
    До #1 Коста ( преди 2 години )
    Правих точно това с точно тези масла... Бмв н46... Няма пръчки, има датчик. Всичко по мотора (обтегачи на верига, разпределителен вал и пр.) зависи от вискозитета на маслото. Малко като се промени и спира да опъва веригата достатъчно, грешка на разпр. вал (авариен режим), зацапани соленоиди, бял пушек, абе По-добре не мешайте 10w40 в 5w30. Защото става пълен ужас.
  • #10
    Веско ( преди 2 години )
    Знам
  • #9
    Koko ( преди 2 години )
    Живея в Америка, имам Honda CRV- 1.5, турбо, около 200 коня, 2018 г. Купих я чисто нова в момента е на 124 000 км., проверявам маслото рядко, до сега не ми е дало никакво отклонение. Вероятно статията е за стари двигатели, или Бог знае за какви марки.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Статията доказва това, което от години твърдя, че двигателите на ВАГ си искат 1 л. масло на 1000-1500 км. Когато преди 7 г.това нещо го разправях ми се смееха и не вярваха, че моето Ауди купено ново ги гори. От сервиза ме увериха, че е нормално. За мен не е разбира се, но за тях тогава беше. Както и да е минала история, но бях длъжен отново да я споделя, за да няма учудени, както бях аз тогава. Не просто учуден, а в шок от този разход на масло на нова кола, който е типичен за стари изпушили.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Масло се проверява с точност на студен двигател. За да се измери то трябва да се е стекло в картера, а на току що изгасен мотор това няма как да се случи.
  • #6
    Ken ( преди 2 години )
    Абе некой има ли по-дълга пръчка, че мойта вече не стига до маслото ?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Haa ha...... И аз си търся пръчката, ама за този преписвал(превеждал) статията!? Може ли идея да нямаш от нещо и да пишеш за него?
fallback
Последни