fallback

Знаете ли как правилно да измерите нивото на маслото в двигателя?

Съвременните мотори харчат повече смазочна течност и с тях трябва да се внимава

Съвременни двигатели с турбокомпресор и директно впръскване на горивото консумират голямо количество масло, което при по-сериозни натоварвания излиза през турбината и буталните пръстени. Дори новите агрегати изискват редовно добавяне на смазка. 

От водача се изисква да проверява нивото на маслото ежеседмично, но не всеки знае как да го направи правилно и отлага доливането. В резултат на това нивото на двигателното масло може да падне катастрофално, което ще доведе до "маслен глад". 

Как да проверяваме правилно нивото на маслото в двигателя? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    Пешо ( преди 1 година )
    Като за начало се вижда, че автора не е много компетентен, но се опитва. Първо маслото се проверява на студен мотор, защото пълното оцеждане в картера, зависимо от марката може да продължи от 12 до 36 часа, ще дам пример опел астра 2006г, правилното ниво на масло го показва когато 2 дни не е палена. Друго по темата, за мен не е нормално разхода на масло, но новите коли са изнасилени с малки мотори, много конски сили за компенсация и резултата е на лице, автомобилостроенето не върви на добре.
  • #23
    Анонимен ( преди 2 години )
    Карам VW Passat Alltrack купуван чисто нов през 2014, дизел 177 к.с. За 130 000 км не съм доливал никога нито масло, нито антифриз. Карам на дългия интервал на обслужване 30000 км или 2 г. За 8 г съм проверявал маслото 5-6 пъти ;).
  • #22
    АБВ ( преди 2 години )
    Новите коли горят масло - няма спор. 200-300 мл на 10хил е нормално. Но не всеки мотор има щека. А въобще не е надеждно да се разчита на електронните датчици.Второ, маслото не се измерва след дълъг път, защото е много заряло. Трябва да е на 50-60.
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Абсолютна простотия. Рено 1,6 16кл. Масло елф 5/40 на 10 000км - 0(нула) харчене на масло. Сменям го на 15000км. За 1000 км - 0,4л масло разход - да не би да пише за Вартбург или Трабант......
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Пъълна малоумщина,имат една пръчка!!!
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    На немските бангии трябва редовно да се проверява маслото, защото са големи масларки. Най-големите маслояди са разбира се от ВАГ групата, следвани плътно от БеЕнВе и Магарцедес.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    "Всички автомобили имат една дълга пръчка" Вие въобще не сте в час . Доста автомобили нямат и разчиташ на електрониката да ти покаже,че си в сектор фалит.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Автора ти сериозен ли си?
  • #16
    Ваксата ( преди 2 години )
    На Golf 4 1.6 SR 101 коня масло не се долива. На 10 Хил км до там до където си налял.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Hoher Olverbrauch VAG 1.8 und 2.0 TFSI Буквата О е с 2 точки отгоре, но филтъра я трие. Пусни си го в търсачката и чети!
fallback
Последни