IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не е наред със съвременните двигатели?

Сложността на моторите с вътрешно горене не се отразява добре на тяхната надеждност

Надеждността на съвременните автомобили често се оценява повърхностно. Един от аргументите за нея е, че преди време шофьорът носеше със себе си инструменти и комплект резервни части - ремък за алтернатора, запалителни свещи, гарнитури, гумени съединения и др., които да използва при нужда. Сега в багажника има само въже и компресор (в най-добрия случай). А това би трябвало да означава, че надеждността на двигателите се е подобрила.

Добре, но къде тогава отидоха всички тези двигатели, които изкарваха над милион километра? В момента повече производители предлагат гаранция от 100 000 км, след което ремонтът на задвижващия агрегат вече изцяло се прехвърля на гърба на собственика. Какво се случи с двигателите през годините, за да се стигне до това положение?

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Волво V50 2.0d 136 к.с- Купувано 2007 на 70х км продадено 2021 на 320х км - Без смяна на турбина и пипане по двигателя.Пасат олтрак - 2014 2.0д 177 кс - купуван чисто нов август 2014 - в момента е на 120х км през Декември 2021 - смяна на датчик температура и лагер задна главина, това са единствените ремонти по тази кола. Друго не е пипано за 7.5 години, освен обслужване.Не знам какво пишат но новите двигатели нямат кой знае какви проблеми.Чупил съм турбо на БМВ 525д от 2002 - на 250х км.
  • #6
    35 rate up comment 7 rate down comment
    модна тенденция ( преди 2 години )
    мдаа, на Ауди и двигателя и автоматиците отдавна са консумативи. също както окачването. сигурно могат да направят и качествени ,но няма печалба. Просто ВАГ и най вече Ауди(със по заможна клиентела) отдавна се усетиха. Ето ги и БМВ и Индийските премиуми Джаг/Л.Р. направиха същото. Мерц се изкушават с някой модели,да видим до кога ще пазят имиджа. общо взето или градиш и пазиш добър имидж или пи.Каеш на името и правиш пари. неслучайно корейците излязоха първи по качество, но е въпрос на време
  • #5
    28 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    кво да им е наред на новите двгстанаха консуматив
  • #4
    7 rate up comment 10 rate down comment
    До #2 ( преди 2 години )
    Една E 220 CDI 2000г, Пасат Б6 1.9 TDI,2007г и в момента Б8 2.0 TDI ACDF,2019та общо малко под 400к.
  • #3
    41 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Май само Тойота останаха да продават ненапомпени атмосферни ДВГ, без турбота и директни впръсквания и при тях надеждността не е спаднала. Веднага давам пример с 1,8 двигателя на Приус. По света е пълно с такива таксита с над 1 млн. км. без повреди. Същото е положението и с 2,5 мотора им, който го слагат на Камри, РАВ4 и др. модели. Неубиваем двигател! А какво да кажем за 6 и 8 цилиндровите им, които са също абсолютно надеждни и безпроблемни.
  • #2
    39 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Би ли споделил кои са тези мотори с 400к км навъртяни на турбомотори без нито един проблем в мотора или турбината? Много ми е любопитно да ги разбера!
  • #1
    10 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Забравили са да споменат че евентуалните ремонти при съвременните автомобили са изкарани от разликата в разхода на гориво за съответния еквивалент. Всъщност аз имам около 400к км навъртяни на турбомотори без нито един проблем в мотора или турбината. Късмет? Не съм сигурен