IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не е наред със съвременните двигатели?

Сложността на моторите с вътрешно горене не се отразява добре на тяхната надеждност

Надеждността на съвременните автомобили често се оценява повърхностно. Един от аргументите за нея е, че преди време шофьорът носеше със себе си инструменти и комплект резервни части - ремък за алтернатора, запалителни свещи, гарнитури, гумени съединения и др., които да използва при нужда. Сега в багажника има само въже и компресор (в най-добрия случай). А това би трябвало да означава, че надеждността на двигателите се е подобрила.

Добре, но къде тогава отидоха всички тези двигатели, които изкарваха над милион километра? В момента повече производители предлагат гаранция от 100 000 км, след което ремонтът на задвижващия агрегат вече изцяло се прехвърля на гърба на собственика. Какво се случи с двигателите през годините, за да се стигне до това положение?

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    25 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    какво да не им е наред на автомобилите в сервизите работят основно технически неграмотни лица които опита им е на принципа пробя грешка проба грешка
  • #16
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Пак да кажа ( преди 2 години )
    За лошото име на колите в последните години вината е на собствениците, след 2005-та(условно) дизелът завзе дори градските коли и от там голям брой проблеми. Защото не са за там. Един познат навъртя 400хил до смяна на съединител, друг пак с Пасат 320хил, за турбини и през ум не им е минавало, но 90%от пробегът са хубави извънградски пътища
  • #15
    19 rate up comment 5 rate down comment
    А дали е така кой... ( преди 2 години )
    Не съм сигурен дали някой някога е давал гаранция 1млн.км на "масовки". Всички статии които чета са от рода " американец навъртя 1млн" и после описват че за това време е сменил 4 скоростни кутии, 2-3 основни ремонта и т. н.
  • #14
    33 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Илариончо, караш старата барака щот нямаш парички за нова,а не по-други причини. Като си купиш нова кола от магазина, мислите за сервизи и пътна помощ не те спохождат вече, казвам ти го от опит. Това дали мотора на тази кола ще изкара 250 или 350 хил.км изобщо няма да те вълнува, защото по това време отдавна ще си забравил за нея и ще си караш следващата.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Vat ( преди 2 години )
    Напълно съгласен съм с#3.Поздравление за коментара.Едно умно и смислено мнение.
  • #12
    26 rate up comment 2 rate down comment
    ник ( преди 2 години )
    Какво е наред, когато си пупиш кола с порбег 250-300 хиляди километра, а в италианеца е сменял маслото на 2 пъти. Те това става!
  • #11
    17 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хе хе - аз пък си карам новата кола и хич не ми пука. На две години веднъж в сервиза за масло и това е
  • #10
    37 rate up comment 16 rate down comment
    Иларион Спиртомиров ( преди 2 години )
    Затова си карам старата барака 1999 г производство, нова и подарък не искам, ще стана роб на автосервизите и пътна помощ.
  • #9
    27 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    2018 като купувах все още се намираха нормални автоматици с атмосферен двигател, много хора им беше смешно тогава.
  • #8
    36 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Сегашните ДВГ не само че са излишно усложнени и проблемни ами и частите им са в пъти по скъпи от на старите двигатели. Примерно на старите дизели с механично ГНП дюзите им са по 50-80лв. за бройка. Пълен основен ремонт на двигател лагери, сегменти, клапани, всички гарнитури.....излиза към 500лв за частите. Може дори и сам да си го направи направиш ремонта ако имаш инструменти и условия, те са елементарни тия старите двигатели.