IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не е наред със съвременните двигатели?

Сложността на моторите с вътрешно горене не се отразява добре на тяхната надеждност

Надеждността на съвременните автомобили често се оценява повърхностно. Един от аргументите за нея е, че преди време шофьорът носеше със себе си инструменти и комплект резервни части - ремък за алтернатора, запалителни свещи, гарнитури, гумени съединения и др., които да използва при нужда. Сега в багажника има само въже и компресор (в най-добрия случай). А това би трябвало да означава, че надеждността на двигателите се е подобрила.

Добре, но къде тогава отидоха всички тези двигатели, които изкарваха над милион километра? В момента повече производители предлагат гаранция от 100 000 км, след което ремонтът на задвижващия агрегат вече изцяло се прехвърля на гърба на собственика. Какво се случи с двигателите през годините, за да се стигне до това положение?

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пенсионер ( преди 2 години )
    С жигулата минах 0,5 млн км, а с реното едва 90 х. км.
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    #23, недей лъжи. такси дачия има само в България и Румъния. Никъде другаде! В Испания не са и мерцедеси. Главно тойоти хибрид и някоя друга френска. подигравка е човек да дава пари да го превозиш а ти да го качиш в дачия.
  • #25
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Арман ( преди 2 години )
    На Опел прословутите бензинови мотори от 80-те с ОНС газоразпределение, хвърляше разпределителен вал още на 80 Хил км и то ако маслото се сменяше редовно. А с хидроповдигсчите имаше нон стоп проблемаьии.
  • #24
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Alex ( преди 2 години )
    Посетете ме, колко км пробег беше гаранцията през 80-те и през 90-те ?
  • #23
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Глас от тъдява ( преди 2 години )
    За да му направя густото на бай Пепи Z ще ви споделя че из Испания наред с Е-класите срещам таксита Дачия Логан 0,9л на газ,
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ники ( преди 2 години )
    Абе liomanСтатията е за качеството на колите,а не за количеството разход.Тресе защото не си сменил тампони на двигател или скоростната кутия.
  • #21
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Таньо ( преди 2 години )
    Купих Мерцедес W212 CDI 2,5 от Германия на 164,000кмСега е на 440,000 сменяли съм накрайници от нашите любими пътища. Шайба на динамото и верига на 280,000к,която ми излезна по скъпичко нищо друго.Обслужване на дискове,спирачки,масло.... не се описват.Иначе чета,че немските коли са ***.Е,имал съм и 124 3,0Д,но живеем в други времена. W210,W211,не са толкова лоши колкото пишат някой кой чул,кой не чул,кой с развихрено въображение,шизофреници и такива където не могат да купят по нов.
  • #20
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Lionman ( преди 2 години )
    Абе кво 124 ли ми приказва тоя,съвременните дизели не ги чуваш,не тресат,не харчат 12 нафта колкото харчи 124 ката а 6 нафта,айде бегайте,с годините всичко се подобрява
  • #19
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Митьо ( преди 2 години )
    До #1Пич, ти чуваш ли се какви ги блещиш? Карал си 400К km с турбини, но не на един автомобил, а на три. Демек по 130K km на кола. Тепърва щели да ти почват главоболията. По принцип новите коли са трошляци, но такива са времената. Покажи ми някой съвременен автомобил, корав като 124 300 дизел, може и бензин. Наскоро подобен врътна 3М km.
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ганьо Балкански ( преди 2 години )
    Факта,че вървят на петрол и реално хранят *** елюменате ,сорсоиде и рептеле