„Всички признаци сочат, че се намираме в едно десетилетие на спад за автомобилната индустрия. Пикът на производство вече е преминат и големите компании се опитват да оптимизират преминаването към електрификация, като едновременно се справят с прекъсванията във веригата за доставки, което им излиза доста скъпо“, пише в свой коментар на случващото се автомобилния експерт Джеймс Гилбой от изданието The Drive.
Както и редица други познавачи на индустрията, той също е на мнение, че някои автомобилни производители просто няма да оцелеят и ще загинат до 2035 г. Това е срокът, след който в много от държавите по света ще бъде забранена продажбата на превозни средства с двигатели с вътрешно горене.
„Финансовата нестабилност, проблемите с надеждността или ограничената лоялност към марката може сами по себе си да не погубят конкретен производител, но тези три фактора накуп със сигурност ще помогнат за неговата гибел“, категоричен и Гилбой, който прави и прогноза за това, кои марки са най-застрашени от случващото се в индустрията.
Кои марки няма да оцелеят след 2035 година? (ГАЛЕРИЯ):
Бъдещето на японската марка не е безоблачно, въпреки че тя е част от един от най-големите автомобилни алинси в света. Следващите няколко години ще бъдат решаващи за съдбата на Mitsubishi, като и при нея проблемите са именно с идентичността. През годините този бранд винаги се е отличавал с нещо свое и това го направи много популярен, но в последно време се отчита отстъпление именно в тази посока.