IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW iX също не се справи с „Лосовия тест“

Кросоувърът покри изпитанието само със 74 км/ч (ВИДЕО)

Екипът на независимото испанско издание km77 проведе „Лосов тест“ на поредния електромобил, който излиза на пазара – BMW iX. Целта на изпитанието е превозното средство да смени рязко посоката на движение (като среща с истинско животно) и да не удари нито един конус.


BMW iX


В случая кросоувърът на баварците успява със скорост 74 км/ч, но тестът се счита за успешно покрит при 77 км/ч. В изпитанието участва базовата версия xDrive40, при която се започва с по-висока скорост – 80 км/ч. Опитът е неуспешен, като електромобилът събаря конус още при завиването, а водачът му се отказва.

При 77 км/ч кросоувърът също се проваля, но при 74 км/ч успява да се справи успешно, което е отчетено като добро представяне, тъй като колата тежи 2,5 тона и е широка близо 2 метра. Екипът на km77 все пак отбелязва сравнително добрата стабилност на електрически кросоувър, както и адекватната работа на ESP-системата.



Баварският електромобил се предлага и в още две модификации – xDrive50, която развива мощност от 523 к.с. Топ-версията на BMW iX е M60, като тя също е оборудвана с два електромотора, чиято съвкупна мощност е 619 к.с.

Снимка и видео: km77

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    от много отдавна е електрички срещу всички останали; след като 100% от произвежданите и 100% от продаваните коли са електрички, което ще стане скоро, бихме спорили кое е най-най; щото на цвят и вкус няма приятели
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    кое му е доброто смешен пробег няма два багажника кабеляци у предният отсег пълен кло зет
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 3 години )
    Чак много назад не са иХ3 е зле но и4 и иХ с новото поколение задвижване са доста по-добре макар платформата да е главно за ДВГ
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Електричките на БМВ са много назад от остналите. Само цената им не е. Само за фенове. И тук не става дума само за "лосовият тест", ами и за всичко останало: ускорение, изминавани километри, бързина на зареждане, технологии. Знам че сега ще скочат в тяхна защите много техни фенове милионери от форума, но фактите са такива, че дори ФВ в момента е поне 3 г. преди БМВ. А със сегашното им СЕО, няма да дръпнат скоро. Игнорирането на проблемите не води до нищо добро ...
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е лоша резултат, ако не го сравняваш с 80 км/ч на някакъв електрически хюндай, Ionic 5, или нещо такова.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Редно е електромобилите с цел ефективност да не са СУВ и да са по-леки, но ето ви на маркетолозите са решили друго, но някой ден и тези проблеми ще бъдат решени. Иначе ако си говорим за физика, то дори и един хибрид на който малката но тежка батерия е отпред е прецакан, какво да кажем за 2.5 тона електромобил.
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Модел У го минава с 82км/ч което е повече от почти всички СУВ
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В момента базовият Модел 3 60кВтч е 1800 кг и 325 коня. Беше по-лек преди, но сега е с подобрени параметри. По-леко от това е само i3. Говорим за коли на задно. Ел. и предно е голямата глупост.