IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Taycan Cross Turismo не се справи с „Лосовия тест“

Определено тези 2,5 тона не харесват резките промени на посоката (ВИДЕО)

Поредният електрически модел - Porsche Taycan Cross Turismo, е бил подложен на „Лосовия тест“, който имитира внезапна появя на препятствие на пътя. От видеото, публикувано в TouTube-канала KM77, става ясно, че и този модел има сериозни проблеми с изпитанието.


Porsche Taycan Cross Turismo


За да бъде покрит теста, превозното средства трябва да премине през участъка с конусите със скорост 77 км/ч. В случая електрическото Porsche се справи максимум със 74 км/ч, което е интересно представяне, тъй като стандартният Taycan Turbo S със същата мощност премина теста със 78 км/ч.

Освен идентична мощност двата електромобила имат еднакви широчина и почти едно и също тегло, така че би трябвало и Cross Turismo да се справи с изпитанието. Във видеото се посочва, че спортният кросоувър (така в Porsche позициониран този модел) е използвал различни гуми, което със сигурност оказва влияние върху представянето му.



Друг фактор, който е много важен при „Лосовия тест“, е височината на автомобила. При тегло от 2404 кг дори малко по-висока машина среща сериозни проблеми при рязка промяна на посоката. Това се вижда и при Taycan Cross Turismo, който изглежда стабилен през цялото време, но просто не може да се завърти достатъчно бързо, за да избегне сблъсъка с конусите.

Снимка и видео: KM.77

0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Алпин а110 ( преди 3 години )
    Айде сега щом другите не го минават са биклюьи щом не го минава Порше са гумите денивелацията атмосверното налягане въздушният поток концентрацията на прях във въздуха и рн.
  • #10
    6 rate up comment 5 rate down comment
    BENZINв ( преди 3 години )
    Някой въобще изгледа ли клипа. Колата се справя перфектно и на 78. Този тест е пълен смях и зависи освен от гуми и колко е дадено под масата на тестовия пилот. Мога да повярвам, че е истински, ако канят тест пилот от компанията производител, и са на терен на изпитващите. Само тогава може да бъде истински и не манипулиран.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Алпин а110 ( преди 3 години )
    Нормално биклюк това Теслата го взима на закуска
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 3 години )
    Фактите са факти. Теглото не може да бъде извинение. Модел У взима теста много по-добре и от много по-леки спортни коли от него! Зависи от платформа и настройки, това е!
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ае стига с тоя скапан тест.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е Порше. Пълен срам тук няма компромиси
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Това ( преди 3 години )
    Порше ли е или Зил??? Тегло 2 тона и половина...Като му падне батерията ще трябва 5 човека да го бутат :D
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всичко драги комнтиращи е от гумите,Гудиара с който е "обут"Тайкан крос,просто не са за него/посредственагума"/в сравнение с Пирели високият клас,или Мишлен примерно Пилот супер спорт или дори пилот сполт 4С. Гумата играе изключително важна роля за сцеплението и поведението на автомобила.
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да просто не завива и се блъска в препятствието което просто се опитва да заобиколи. Колко просто. И просто от Порше искат просто едни безумни пари за този незавиващ толуп.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Модел У е с 500 кила по-лек. Както се вижда Поршето е супер стабилно, просто не успява да завие, това е заради законите на физиката, когато едно нещо е тежко и върви в една посока с определена скорост, въпреки, че сменяш посоката на предницата като завиеш в някоя посока, задницата все още те бута напред и се появява конфликт между предния и заден мост, за това пистовите коли са максимално олекотени. В Ф1 дори са само скелет на купе на кола и айро елементи, и пилоти вечно на диети.