IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dacia Spring победи Tesla Model X на "Лосовия тест"

Малката електрическа кола се справи с изпитаниeто със 77 км/ч (ВИДЕО)

Само преди дни стана ясно, че новата Dacia Sandero Stepway не успява да се справи с "Лосовия тест" и сега дойде ред на първия електромобил на румънската марка - Spring, който беше тестван от изданието km77.


Dacia Spring


Макар и трудно, електрическият модел покри изпитанието с нужните 77 км/ч, като не удари нито един от конусите. При по-висока скорост колата стана неконтролируема и съответно нямаше никакви шансове, но пък някои други електромобили изобщо не успяха да стигнат дори дотук.

Honda e, например, се справи със 75 км/ч, докато Tesla Model X достигна едва до 70 км/ч. След редица неуспешни опити Porsche Taycan Turbo S най-накрая успя със 78 км/ч, докато Tesla Model 3 завърши успешно теста с 83 км/ч.



Първият електромобил на Dacia се задвижва от електромотор с мощност 45 к.с., който се захранва от батерия с капацитет 27,4 кВт/ч. Пробегът е 190 км, като се твърди, че в градски условия може да достигне 290 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 19,1 секунди, а максималната скорост е 125 км/ч.

Снимка и видео: km.77

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Аман от гнусното лоби!Защото мутрягите не прилапаха Тесла и не могат да я продават, както им кефне, от 3 годни само се плюе, та плюе.Обаче, като дойде марка, която може да си продават и към моято се очаква интерес - "ООоо, красиваааа, ооо бързааа, оо по-хубава от тесла!"Хубава, хубава - при 10kw макс зареждане, направо златна.
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    " Качество на интериор сравнимо с това на Дачия ..."- Не е. 2 години работих като охрана, нощна смяна, межуд лекциите и познай, коя ни беше "марката". Имахме 3-4 модела Дачия и всчките бяха с ужасен интериор. В Тесла, не е каот на S класа, ама е много по-добре отколкото е в Дачия."окачване, със сигурност по-зле."Не, не е. "Разликата е единствено че са набили яка батерия "Има по-добро отопление, инфотеймънт системата е светлинни гоини напред, автопилот и прочие.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До факт,хахаха,рено, ( преди 5 месеца )
    Пич ти си за лудницата честно!Не ти ли писна да драскаш едни и същи глупости под различни никове и си мислиш,че не те усещат?!Много си зле човече,ама много!!
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 месеца )
    за необратимо увредените неудачията е "по-велик" автомобил дори и от Тесла! Имаше една приказки за Бог и версиите ...
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахаха ( преди 5 месеца )
    Не пишете глупости, че нашите пегролопитеци ще изпаднат в екстаз! Това което аз виждам и което всъщност е така, колата минава доста неуправляемо, като задницата бяга дооооста, обаче МАЛКИЯ РАЗМЕР НА КОЛАТА всъщност не събаря колчетата! Да се бяха сетили, че Модел Х е дооооста по-широк и дълъг и при най-малко отклоняване от траекторията и събаря, а тази Дачия въобще не е в траекторията но понеже дължината е по-малка от напречно колчетата не ги събаря! Това са фактите!
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    На лосовият тест ( преди 5 месеца )
    Renault Megane IV e N1
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Китайските електромобили са номер едно. Нали сте наясно че в тази кола няма нищо румънско освен името. Чакаме още китайски модели, за да паднат цените.
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 5 месеца )
    И като го прочете, разбра ли го?Модел 3 вероятно също е по-тежък от твоя автомобил, но минава този тест с 83 км в час. Твоя автомобил с колко го минава? Тези пичове правят тестове на абсолютно всички автомобили така, че потърси клипа за твоя автомобил. Ако се затрудняваш просто кажи марката и модела да проверим?
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Като прочетох че един Фиат 500-Е тежи повече от моята кола , дет е по-широка и с метър по-дълга, ...
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Колко да е маневрена една супер тежка електричка тип СУВ, също и колко да е маневрен койото да хванете хибрид на който тежката батерия е отпред? Производителите ви спестявят доста подробности.Защо според вас хейтят примерно някои Ауди-та които недозавиват?Ами всичко е физика, само че новите джендъри които правят коли това не са го учили и е по-важно цвета на колата примерно.