IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz EQS се провали на „Лосовия тест“

Експерти разкритикуваха теглото на електрическата кола (ВИДЕО)

На разположение на екипа на испанското издание km77.com се оказа поредната електрическа кола, която експертите подложиха на „Лосов тест“. Mercedes-Benz EQS 580 4Matic+ успя да преодолее изпитанието само със 72 км/ч, което се счита за незадоволителен резултат.


Mercedes-Benz EQS


Целта на теста е да се провери стабилността на автомобила при внезапна промяна на траекторията на движението, за да бъде избегнато появило се на пътя препятствие. За да бъде признат за успешен тестът, маневрата трябва да се справи при скорост от 77 км/ч. В случая електромобилът на Mercedes-Benz EQS приключи там, където за други модели изпитанието тепърва започва.

В нормален режим движение седанът влезе в коридора от конуси със 72 км/ч, в средата на маневрата скоростта падна до 64 км/ч, а на излизане вече беше 52 км/ч. За сравнение, новото поколение на Mercedes-Benz S-Class успя да постигне скорост от 74 км/ч на същия тест.



Според експертите, проблемите на EQS се дължат на голямото му тегло – 2670 кг. при версията EQS 580 4Matic + (при стандартна S-Class то е 2060). Тя се дължи на батерията на електромобила. Посочва се още, че завиващата задна ос помага за маневрата, но се изисква време ,за да се свикне с  собеностите на поведението на модела. 

Като цяло, EQS показва сериозно недозавиване, което води до сблъсък с конуси, въпреки че водачът не губи контрол над автомобила. 

Снимка и видео: km77.com

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Бен Газара ( преди 4 месеца )
    Ми като шофера е некадърен, то как да вдигне по- висока скорост!
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мишок даже таралясници на 20+ години ако са поддържани ще минат тоя тест ама това е супер модерна кола струваща маса пари и се проваля. Това е смешното
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Пътуваш комфортно и при първата ситуация на пътя си в мантинелите или на шокрив защото тоя толуп няма никаква маневреност.
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Dsadsa ( преди 4 месеца )
    Добра кола е тази, която прави добре това за което е проектирана. При eqs идеята е да пътуваш бързо и комфортно на магистрала, не да чупиш рекорди по планински трасета.
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 4 месеца )
    Демек с тая кола няма да завива а само направо хахаха. Тоя тест е точно да се види колко е стабилна колата при внезапно препятствие на пътя. Е тази не е стабилна. Или е стабилна при 50-60 км ч а ти ми говориш за 200. А добра кола и добър шофьор не са тези които могат да карат направо с 200
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Dsadsa ( преди 4 месеца )
    Това е автомобил за шофиране с 200 по аутобана, не за избягване на лосове и жаби.
  • #7
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    След като всички електрички разбиват на пух и прах ретро колите с ДВГ се намери първата с "незадоволителен" резултат за радост на бай г*ньо. Но спокойно само още 3 години и няма да има производство на тровещите каруци с ауспух в Европа и колкото и да реват бензин и тинтири краят на ДВГ е факт и то безвъзвратно.
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мда корейска електрическа джипка 3 пъти по евтина и с по висок център на тежестта минава теста с 80 км/ч и се справя по добре от Порше Тайкан и тоя хипер мега фръц Мерцедес. Накъде отива европейското автомобилостроене...
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Електрическият хюндай мина теста с 80 км/ч.
  • #4
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Малеййй ( преди 4 месеца )
    Нормално, това е Мерцедес! Германска технология!