IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

9 точки в инструкциите за колата, на които може да не се вярва

Някои от тях звучат наистина странно, така че по-добре ги игнорирайте

Като цяло собствениците на автомобили трябва стриктно да спазват инструкциите за експлоатация на автомобила, които са предоставени от производители. А ако в тях се натъкнат на нещо, което им звучи невероятно или направо абсурдно, тогава могат да влязат в някои от специализираните форуми на съответна марка. Или пък да се консултират с търговеца, без да посещават сервиза и след това да вземат решение.

В същите тези инструкции за употреба на автомобила обаче има неща, на които спокойно може да не се вярва. Съответно, те не бива да се изпълняват задължително от собственика. Експертите на „За Рульом“ събраха на едно място 9 такива „препоръки“ и посочиха защо те може да не бъдат изпълнени.

9 инструкции за употреба на автомобила, които може да не се изпълняват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Шофьор ( преди 2 години )
    Позиция 7, по -големия протектор на гимите отпред ,износениде отзад! Други специалисти препоръчват обратното, износените отпред новите отзад ,срещу поднасяне на задницата! Кое е вярно?
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Лично мнение ( преди 2 години )
    Смяна на двигателно масло на 30К? Абсурд! Не повече от 10К.Разреждане на антифриз с вода? Може само в при нужда. Примерно при загуба и теч по време на път. Размяна на гумите през няколко хиляди километра? ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при джиповете с part time 4x4 трансмисия при която се изключва предния мост.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    пешо ( преди 2 години )
    Намирам ограничението в точка 8 за разумна.Не е сигурно , че съединителя на една кола може да понесе такова натоварване, пък били то само и за 1 метър ( ако въобще успее да премести заседналия автомобил)
  • #3
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Имаме няколко автомобила на Ауди, най-стария е от 2005г. А6 3.0ТДИ закупен чисто нов и обслужван винаги в сервиз на Ауди автомобила вече е на 260 000км. никога не е сменяно маслото на трансмисията нито на 4Х4 и никота не се е чупило нито 4Х4, нито трансмисията. От сервиза казваха че кутията е необслужваема. Маслото винаги е сменяно на 35000км. както са казвали от сервиза, двигателя си е в перфектно състояние и никога не се е чупил. Производителя го е сметнал а вашето са препоръки.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    онЗи ( преди 2 години )
    ами зимните гуми имат посока на въртене, ако ги завъртиш по кръстосаната показана схема ще се въртят неправилно!? едва ли някой ги сваля от джантите завърта ги и ги слага пак всеки 5000 км.
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Гайковърт ( преди 2 години )
    Смазаните резби не се саморазвиват по-лесно - дори напротив. Затягането на смазани резби трябва да се извърши с малко по-нисък въртящ момент от препоръчвания за сухи резби, за да се избегне твърде висока сила на опън в болта.