IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Собственик на Ford Mach-E плаща 28 000 долара, след като „Пътна помощ“ му повреди батерията

Системата за теглене на електромобила има слабости и крие много рискове

Възходът на съвременните електрически превозни средства все още е нещо ново, което означава, че има много подводни капани, на които хората могат да се натъкнат. Такъв е случаят със собственик на Ford Mustang Mach-E, който ще трябва да плати сериозна сума за ремонт на батерията на колата си.


Ford Mustang Mach-E


Канадецът, чиято самоличност не се разкрива, е пътувал със семейството си за ваканция във Флорида, когато на контролното табло на електромобила се е появил надпис с нарежда да спре движение. Мъжът е последвал инструкцията и се е свързал с Ford, откъдето са му изпратили „Пътна помощ“. Колата е качена на платформата, но това не е направено, както трябва и батерията е повредена, а ремонтът ще струва 28 000 долара.

Оказва, че това е често срещат проблем при Ford Mustang Mach-E, като той засягане и тегленето на електромобила. При модела за Северна Америка няма кука за теглене, но има предни точки за закачването на лебедката (виж графиката). Те обаче са в алуминиева тръба и може да се скъсат, тъй като не издържат теглото на колата. Това води до увреждане на батерията, а нейната замяна струва 28 000 долара. В случая проблемът е, че застраховката при теглене не покрива тази сума.


Ford Mustang Mach-E


Собственикът предупреждава, че когато автомобилът е изключен, задната му ос е заключена, така че Mustang Mach-E трябва да бъде поставен в неутрален или авариен режим на теглене (който е добър за скорости до 50 км и на разстояние от максимум 80 км). В случая нито Ford, нито компанията, осигурила „Пътна помощ“ поемат отговорност за повредата на батерията и собственикът трябва да се оправя сам. Той се е свързал с адвокат, а историята му вероятно ще има щастлив край, тъй като от Ford са се свързали с него и са му предложили разрешение на проблема.

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Евтина сензация в заглавието. 1во колата е гаранионна. 2ро пътната помощ е на самият производител. 3то - всяко едно от горните прави производителя отговорен, а ние имаме и двете. Това дело и едноок адвокат ще го спечели. Лошото е, че тепърва започва експериментът с този тип превозни средства.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Абе ( преди 3 години )
    Форд и ****нин в двора не се пускат!
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    кво речи? ( преди 3 години )
    Не разбрах от къде е проблемът- аварията заради която с спрял, скоростта с която са го теглили или алуминиевите "уши" за които са го теглили
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На клетките вероятно им няма нищо, може би е механично увредено охлаждането и свръзките на самата батерия. Със сигурност не е кой знае какво, но все още няма кой да ги ремонтира. Самите гаранционни сервизи им е най-лесно като сменят цялата батерия. А иначе ремонта сигурно е не повече от 1000 долара.
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много евтина тая батерия, само някакви си към 50 хиляди лева. В България кога ще караме такива евтини коли като тая екектричка?
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    до #4 ( преди 3 години )
    Крети и оли 2 в 1, защо е извикан репатрак? Хайде, като си отговориш на този въпрос, ела пак да философстваш!
  • #3
    15 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ford Mach-E го пущат в продажби декември 2020 г. т.е. колата е на не повече от 1 г. Е кога успя да се счупи бе? Ама верно то това Форд...
  • #2
    10 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо ли не се учудвам. Това е Форд. Също, както при Фолк с Ваген колите им се чупят и после не поемат отговорност и искат собствениците на превозни средства да плащат. Когато нещата стигнат до съд обаче подвиват опашки.
  • #1
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сменят се отделни клетки, не е нужно целия блок. Включително и у нас го правят (Дунев Моторспорт, Тесла БГ - Варна и др.). Сензация да има