IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизелова Skoda Superb „изяде“ Ford Mustang Mach-E на магистрала

Електрическият кросоувър се движеше с 200 км/ч, но и това не му помогна (ВИДЕО)

С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.


Ford Mustang Mach-E


Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.

Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.



Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).

Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.

Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.

0 от 500
  • #25
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Вангок ( преди 10 месеца )
    18кв/час разход за електромобил по цените от фактурата. Никак не ме устройва резултата. Около 20лв на час разход си е сериозно. С тези тролей искат да ни ръмбят в гърба
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    С ( преди 10 месеца )
    То голф 2 1.6 наема по бързо
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Шофьор ( преди 10 месеца )
    Зависи от задволанното устройство....
  • #22
    14 rate up comment 2 rate down comment
    К. ( преди 10 месеца )
    Шкода Суперб, 150 к.с. тд - резервоар 70 л. разход при 170-180 км/ч - 8-9 л./100км. Проверено лично ...
  • #21
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Абсурд или не, има клипове в тубата. Гледай
  • #20
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    10 на 100 при 200км/ч абсурд?!
  • #19
    12 rate up comment 10 rate down comment
    До анонимен #25 ( преди 10 месеца )
    Моя Пасат Б8 150 кс гори около 10/100 при 200 км/ч. С един резервоар от 70 литра означава че мога да измина около 650-750 км при 200 км/ч. Шкодата би следвало да е с подобни характеристики
  • #18
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Е как със 70л резервоар ще измине 500 км като ще му трябва резервоар около 80л
  • #17
    22 rate up comment 4 rate down comment
    До Господин Директор ( преди 10 месеца )
    Със 70 л резервоар не мислиш ли че ще мине 500 км. А теслата колко км минава с 200 км/ч? Колко зареждания по 15 мин са необходими? По принцип за 500 км не спирам нито веднъж. А на Хепи като се случи да зареждате 20 човека електро кво правите? Спите следобеден сън?
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 10 месеца )
    А второто изисква много сериозна инвестиция в разпределителната мрежа. И двата варията изискват огромни инвестиции за изграждане на самите мощности. Разбираш ли?Много сме далече от масово, нормално използване на електрички.