С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.
Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.
Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.
Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).
Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.
Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.