IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VIII показва защо дизелът не е за изхвърляне

Хечбекът с 2,0-литров двигател се справя повече от добре на магистрала (ВИДЕО)

Всеки път, когато някой блогър или собственик на канал в YouTube се докопа до VW Golf, за да го изкара на магистрала, това обикновено е версия GTI или R. В случая този автомобил от осмото поколение на модела не е хот-хеч, а най-обикновена дизелова модификация. Под нейния капак е поставен двигател 2.0 TDI, който е поставен на изпитание на участък от магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта.


VW Golf VIII


При предишните поколения на модела се разчиташе на 1,6-литров мотор, но при осмата генерация във Волфсбург решиха да променят нещата и поставиха 2.0 TDI. Той се предлага в два варианта – със 113 к.с. и 300 Нм или 148 к.с. и 360 Нм. Има и версия GTD със 197 к.с. и 400 Нм, а като цяло двигателят е идеален за магистрала, тъй като предлага нисък разход на гориво и висок въртящ момент.

Доказателство за това е видеото, в което дизеловият хечбек, стига да има достатъчно празен път пред себе си, може да развие 240 км/ч. И показва, че не се нуждаете от Golf GTI или R, за да се движите с висока скорост по магистрала.



Факт е, че скандала с манипулираните дизелови двигател, станал известен като „Дизелгейт“, Volkswagen беше принуден да ускори своята програма за електрификация. Вижда се обаче, че добрият стар TDI все още се справя много добре и явно ще продължи да се използва. Той вече по-чист, може да работи с парафинови горива, създадени от биологични остатъци и отпадъчни материали, за да намали въглеродните емисии с цели 95%.

Снимка и видео: Autobahn

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    теслите ( преди 2 години )
    Бъдещето е в електромобилите. Особенно зимата по магистрала Хемус на третия час в задръстването разбираш колко са полезни електромобилите.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Djoko ( преди 2 години )
    Хайде за DSG-то добре,но двигателят 2.0.150 конски сили си е добър,
  • #20
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Мда, 2.0 TDI комбиниран с DSG и ще знаете имената на децата и роднините на механиците в сервиза. Това чудо е душегубка, много отдавна Фолксваген не е това което беше, а и не само те, то незнам какво да си купи човек, Тойота се прави в Турция, може би Хонда или Мазда.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Косача ( преди 2 години )
    Аз имам две тесли. Едната е с по- дълга дръжка.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Най-великите! ( преди 2 години )
    Германците!
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    голф 5ца ( преди 2 години )
    Слаба работа,моя голфу с две турбини движи повече от тва
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    K ( преди 2 години )
    Какви рекорди прави Тесла? Че след 10 години уж ще стигне VW и Тойота по продажби ....ама уж и то в мечтите на облъчените им фенове
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бе, я ти не навирай *** Тесла за щяло и нещяло през два коментара! Нито имаш Тесла, а както е видно и Голф нямаш, така че си кюти и не се обаждай!
  • #14
    11 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Стига ни навирахте тези нафтови кошници. Бъдещето е в електромобилите и колкото и да ги е яд някои, ДВГ отива в историята. А това означава и тотален крах за швабите, за които ТДИ е върха на способностите им. Само вижте какви рекорди по продажби прави Тесла, а ние си разказваме вицове как ДВГ не бил за изхвърляне. Скоро дори и в нашия затънтен край тези трагедии ще ги взимат само в депата за скрап.
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    След 200 спира