IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизелова Skoda Superb „изяде“ Ford Mustang Mach-E на магистрала

Електрическият кросоувър се движеше с 200 км/ч, но и това не му помогна (ВИДЕО)

С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.


Ford Mustang Mach-E


Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.

Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.



Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).

Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.

Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.

0 от 500