IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте как BMW M3 с V10 пълни километража на магистрала

Това Е46 има и роботизирана скоростна кутия с двоен съединител (ВИДЕО)

След появата си през 80-те години BMW M3 е предлагано с различни двигатели под капака. Първоначално моделът беше оборудван с малък 4-цилиндров мотор, след което премина към редови 6-цилиндров, за да стигне до V8. Последното обаче вече е невъзможно, тъй като заради екологичните стандарти марката се насочи с редови 6-цилиндрови мотори с хибридна система.


BMW M3 V10


В противоречие с тенденцията за електрификация купето E46, заснето във видеото, е било подложено на впечатляваща трансплантация на двигателя, осъществена със съдействието на на холандската фирма Autoservice Procar. Оригиналният мотор с 6 цилиндъра е заменен от 5,0-литров атмосферен V10, взет от BMW M5 E60. Той развива 507 к.с. и 520 Нм.

Промените обаче не приключват дотук. Освен, че натъпкват по-голям двигател по капака експертите от Autoservice Procar изваждат и оригиналната скоростна кутия. Вместо 6-степенна ръчна кутия или автоматика SMG, в това M3 E46 е поставена 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Нейният произход не се съобщава, но най-вероятно е от следващото поколение на M3 - Е92.



Модифицираното купе е изкарано на участък от магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта и без особени проблеми успява да вдигне 300 км/ч. Впечатляващ е звукът на V10 мотора, който се развърта до 8000 об/мин. Двигателят изглежда идеален за лека двуместна спортна кола, каквато обаче никога няма да видим повече от BMW.

Снимка и видео: AutoTopNL / YouTube

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гошко ( преди 2 години )
    Ха,ха,ха видяхме и как му свети CHECK и след това лагери, бутала и т.н.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Daniel Dobrev ( преди 2 години )
    Много имаме пътища, че да се вдигне такава скорост! Най важната магистрала в България има разрешително единствено от Русе до Бяла! А дори не е почнат!
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Този V10 е пример защо БМВ трябва да си правят редовите мотори и да не се занимават с неща, които не са им по силите.
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Този двигател е много проблемен, половината му части са консуматив. Лагерите едва изкарват до 70000 км. За това на 50-60000км. половината чаркове в двигателя трябва да се подменят. Изобщо Поддръжката на БМВ М пауър е мноого скъпа. Освен това Мките на задно си е като да играеш на руска рулетка, много опасни коли, само за топ шофьори.
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Парен чук ( преди 2 години )
    А как празни резервоара и тубата с масло?
  • #2
    13 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 2 години )
    Телето като е с куха тимбирица и без да му ги показваш тия неща, то пак ще си ги прави. Това че БМВ правят мощни и хубави коли, които се харесват и от такива цапащи планетата индивид, не означава нищо ! Едните правят продукт, другите вкъщи няма кой да им дърпа ушите !
  • #1
    35 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Показвайте, показвайте такива клипчета... После защо 18-годишните недорасл*ци врънкат татьи за БееНВе и дрифтят из кръговите на Стара Зара, паркингите на магазините и по мегданите в селата. Какво им показвате: че това е нещо "куул", "яко" и т.н. Ама те като нямат преценка какво се случва според физичните закони с изпуснато 2 тона желязо, после... ...условна, за да не нараним крехката му душичка. Защо не покажете оказване помощ на пътя, любезно отношение м/у участници в движението и др. ...? :-(