IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизелова Skoda Superb „изяде“ Ford Mustang Mach-E на магистрала

Електрическият кросоувър се движеше с 200 км/ч, но и това не му помогна (ВИДЕО)

С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.


Ford Mustang Mach-E


Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.

Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.



Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).

Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.

Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 2 години )
    За производството на Ел. Енергия си нямаш вероятно представа за какво иде реч.Да ти напомня , че изнасяме електроенергия просто защото там има недостиг. Или викаш само в България ще търкаляме електрички. Между другото , потреблението в Гърция зимата е много ниско, но пак се нала да внасят. Пикът е лятото и въпреки очевидното им предимство по отношение условията ФВ , пак имат недостиг. Имаме две алтернативи - много ФВ , или АЕЦове. Първото изисква много площ и неравномерно в рамките на денонощиет
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 2 години )
    Не знам за какво опорни говориш, още по- малко дали са изтъркани или не. Занимавам с индустриална автоматизация повече от 20 години и съм видял достатъчно, за да съм твърдо убеден в предимството на електрозадвижванията спрямо ДВГ.Само че , ако изминаваш като мен 50-60 к км. на година, при интензитета, липсата на време и трудно планиране,няма как електромобила да е алтернатива, ама въобще. Ако все пак размислиш, кажи ще разровя залинкове на тестове направени по-об източници, а не Тесла маниаци ...
  • #13
    10 rate up comment 13 rate down comment
    смех ( преди 2 години )
    Шкодилака е мъртвец за колко ли прави 400 метра 30 секунди може би
  • #12
    7 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Германците са отчайващо безидейна нация щом разчитат на отдавна отреченият от всички дизел.Дизели в Америка освен на камиони и трактори няма никой не купува такива. и така е от създаването на Американската държава много преди дизела да бъде измислен та чаак до наши дни 2021-ва.
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Всеки дизел ще мине това недоразумение на магистралата.Таже моята Ауди а8 2008г ще го прегази направо.Без проблеми и слагам 240, ограничението е единствено в старото и разбито изкачване, а не в двигателя.
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Petroff ( преди 2 години )
    До 11Я пак теслата със 120 км/ч едвам минава 200 км. Същото разстояние при тази скорост изминава и топ версията на Тайкана.Със 150 вероятно ще измине толкова и километри.Силно съм за електромобилите, но първо да пуснат читави, евтини и не замърсяващи батерии, второ да си оправят времето за зареждане и трето да можем произвеждаме и доставяме нужната Ел. Енергия. Другото е Тесла простотия...
  • #9
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Dfvxd ( преди 2 години )
    Нр.10 те японците почти нямат автомобили на ток..кажи корейците и може би ще си до някъде прав.
  • #8
    11 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    двг няма шанс с въвеждането на твърдотелните батерии двг е в гробищата и никакъв пробег няма да е претекст тогава.Просто по-добрата технология.Колкото и немците да напъват лампите японците ги изядоха с транзисторите.
  • #7
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Директора ( преди 2 години )
    Според мен Шкодата е била бензин 280 к.с. Но, има вариант и да е била дизел. И при двата случая е по-добре от тоя кош на ток. Ако го напълнеш от София до Бургас със 150 на магистралата тоя тостер, на Пазарджик ще спираш за 2 часа на Хепи да ядеш докато зареди. За града бива, иначе няма начин.
  • #6
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Вай вай вай ( преди 2 години )
    немците полудявят че държавата им фалира