IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко издържа BMW xDrive M50 на магистрала?

Електрическият SUV се представя отлично в зимни условия (ВИДЕО)

BMW iX може да не изглежда особено аеродинамично, но производителят твърди, че SUV-моделът има наистина нисък коефициент на съпротивление от само 0,26. Най-мощната версия е xDrive M50, като тя развива 523 к.с. и 765 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.


BMW iX50


С толкова мощност кросоувърът на баварците няма проблем да достигне тази скорост доста бързо, става ясно от видео, публикувано от Automann-TV. В случая целта е за се разбере какъв пробег има BMW iX на магистрала, като водещият твърди, че е поддържал скорост от 160 км/ч там, където това е било възможно.

Версията iX M50 разполага с батерия със 111,5 кВт/ч, чийто използваем капацитет е 105,2 кВт/ч. Обявеният от BMW пробег с едно зареждане е 549 км. В случая тестът е в зимния условия при температури от около нулата, което дори при максимално ефективно каране означава по-малък обхват.



Електромобилът се движи, докато не му останат около 25 процента в акумулатора, а когато шофьорът му отбива да го зареди, споделя и своите впечатления. Той е категоричен, че iX е страхотен за движение по магистрала и изчислява, че в зимни условия при ниски температури с едно зареждане кросоувърът може да измине около 300 км в подобни условия.

В края на пътуването е тествано и зареждането на станция Ionity, където за по-малко от 30 минути батерията е напълнена от 19 до 80%.

Снимка и видео: Automann-TV

0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Физика за нищо я нямат, с 100 кВ 300км при 200км/ч?!?, един SUV има около 900кВ в резервоара и ефективността на ДВГ е около 55%, с 9 пъти по малко енергия ще изминеш при същата консумация с двойно по голяма ефективност половината разстоянието на ДВГ?!? На електрическия ще му трябват 400-450кВ енергия за да измине 700км с 100кВ е 4пъти по малко около 150км.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    700 км без почивка? но не можете да ги минете за два часа? ей заради такива "хора" се изтрепвате по пътищата
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 3 месеца )
    Не дрънкай глупости. Отдавна ги няма тези евтините билети. Още повече, че това е билет без багаж, само ръчен може. Ако вземеш къфар, цените тръгват от 50 в зависимост тегло и размер. За багаж често се плаща повече отколкото ти е билета. Сега те искат 3 часа преди полета заради пЛандемията. Маски, тестове и простотии. Като сметнеш всичко със сигурност с кола ще стигнеш по-бързо и по-евтино. А ако е електричка много по-евтино, почти без пари. Ако със самолет там трябва кола под наем да взема.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ти да не мислиш, че тоя се*ляни , дето се изхожда в храстите при условие, че има WC ще го вземе някоя и още повече да има дете! Само, като видиш какви глупости пише ти става ясно за култура и интелект колко ги има. А между другото той лъже. По немските магистрали няма паркинги с дървета и храсти. Всичко е обградено с висока ограда и има навсякъде много камери. Всеки може да ги види по стълбовете за осветление. Глобата е до 5000 и до 1г. затвор. Така, че смятай за какво говорим!
  • #20
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вие в кой век живеете ? Масово имаш самолетни билети по 10-20 евро, какви 700 км без спиране ще ми правите. Тръгвам с жената и детето- плащам един билет с куфар и ръчен багаж другите двама с ръцете в джоба и е тип-топ работата.
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Хахах,какъв ли селянин трябва да си че да ходиш да се криеш в храстите при условие че хората са ти направили тоалетна.Даже и се хвали на всичкото огоре. Ей такива *** ни прославят в Европата и после що западняците не ни обичали.Тръгнал да се обяснява за електромобили ***...
  • #18
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до#15 ( преди 3 месеца )
    ако пък тръгнеш пеш или със скорост тип магарешка каруца, знаеш ли коооолко батерия може да спестиш! Но пък удоволствие от шофирането нула, зеро, хич ...и т.н.
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    17 ***,кой говори за купуване. *** ти да се прегледаш. не всички живеят в Мюнхен, и не само баварци ходят на Гардазее. Да, 700км мога да ги мина без да спирам. Не всички имат нужда да спират през 2ч, колата и седалките са ми комфортни
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    до #16 ( преди 3 месеца )
    Имам чувството, че не те слуша много главата. Сега пък от Франкфурт. що не каза от Стокхолм, че е по-близо? Та искаш да кажеш, че от Франкфурт 700 км ще ги пътуваш без почивка? И това за теб е нормално? Другото нещо доказващо менталните ти проблеми е това, че никой, нищо не те кара да си купуваш. Ти си под статия за електромобили и си избиваш комплексите, като твърдиш някакви щуротии, колко са лоши, как не ставали и как бързо си пикаел и как си се изтропвал сутрин. Ходи най-добре се прегледай!
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    15 - а от Франкфурт примерно какво се случва? +300км и +1ч поне, ако зарежам на бърза станция. Винаги съм казвал, който му харесват ел. коли - да си вземе и да си я кара със здраве. Но да не ме убеждава, как е върха на сладоледа и ми върши работа, само че да се съобразявам с Х фактора.