IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко издържа BMW xDrive M50 на магистрала?

Електрическият SUV се представя отлично в зимни условия (ВИДЕО)

BMW iX може да не изглежда особено аеродинамично, но производителят твърди, че SUV-моделът има наистина нисък коефициент на съпротивление от само 0,26. Най-мощната версия е xDrive M50, като тя развива 523 к.с. и 765 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.


BMW iX50


С толкова мощност кросоувърът на баварците няма проблем да достигне тази скорост доста бързо, става ясно от видео, публикувано от Automann-TV. В случая целта е за се разбере какъв пробег има BMW iX на магистрала, като водещият твърди, че е поддържал скорост от 160 км/ч там, където това е било възможно.

Версията iX M50 разполага с батерия със 111,5 кВт/ч, чийто използваем капацитет е 105,2 кВт/ч. Обявеният от BMW пробег с едно зареждане е 549 км. В случая тестът е в зимния условия при температури от около нулата, което дори при максимално ефективно каране означава по-малък обхват.



Електромобилът се движи, докато не му останат около 25 процента в акумулатора, а когато шофьорът му отбива да го зареди, споделя и своите впечатления. Той е категоричен, че iX е страхотен за движение по магистрала и изчислява, че в зимни условия при ниски температури с едно зареждане кросоувърът може да измине около 300 км в подобни условия.

В края на пътуването е тествано и зареждането на станция Ionity, където за по-малко от 30 минути батерията е напълнена от 19 до 80%.

Снимка и видео: Automann-TV

0 от 500
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    На 300-400км, спирам за 5 мин да си изпикая, по възможност на отбивка с доста храсти и дървета, че ми е по-готинко сред природата, от колкото в умирисани вецета на бензиностанциите. Бойлера го точа бързо, нямам проблеми с простата. Иначе се изтропвам сутрин по часовник и като пътувам не ме напъва! Досатъчно изчерпателн ли бях за да си наясно,че да спирам за по 30-40мин през 200км да зареждам като отивам на Лефкада, не ми е ОК?!?
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    така и не разбрах на колко часа и км спирате за почивка?
  • #2
    14 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Колкото и да е страхотен (въпрос на вкус), 300км магистрално е малко при това празен. Не може да стигнат дори до любимото си Гардазее. Един ДВГ вади поне 2х повече при същото каране. Просто електричките може да практични в града, но не и извън него за по дълги рзстояния. 30мин лично за мене е много, и да спрам на 230км.
  • #1
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Точно такова ми трябва! С едно зареждане ще карам една работна седмица. Преди го правех с една бутилка газ и малко бензин. За съм новите технологии, но няма как да си позволя този автомобил. Вероятно не е създаден за пазар като българския.