Въпреки че условията за 2021 г. бяха всичко друго, но не и благоприятни заради пандемията и недостига на чипове, повечето производители се справиха дори по-добре от очакването. Много от тях успяха да постигнат рекордни резултати, а други останаха съвсем близо до цифрите от 2020 г.
Някои производители се похвали с огромно увеличение на продажбите на електромобили, добре се справиха и спортните подразделения на водещите марки. Техните резултати също са изненадващи (донякъде) на фона на увеличението на цените на горивата и натиска, на който са подложени бензиновите двигатели от властите в различни държави.
Кой колко продаде през 2021 г. (ГАЛЕРИЯ):
Polestar: 29 000 автомобила
Ръстът от 185% на годишна база не е изненадващ за младото дъщерно дружество на Volvo. Резултатът от 29 000 продадени бройки не е лош на фона на факта, че компанията има само два модела в гамата си. Към хибридното купе (Polestar 1), което струва над 150 000 евро и е строго ограничено като производство, през миналата година се присъедини Polestar 2 - модел с пет врати, струващ най-малко 45 500 евро.
Ръстът от 185% на годишна база не е изненадващ за младото дъщерно дружество на Volvo. Резултатът от 29 000 продадени бройки не е лош на фона на факта, че компанията има само два модела в гамата си. Към хибридното купе (Polestar 1), което струва над 150 000 евро и е строго ограничено като производство, през миналата година се присъедини Polestar 2 - модел с пет врати, струващ най-малко 45 500 евро.