IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Hilux GR Sport дебютира в Европа с ново „лице“ и преработено окачване

Пикапът е вдъхновен машината, с която японците участват на рали „Дакар“

Европейското подразделение на Toyota обяви, че ще пусне на пазара нов флагмански вариант на пикапа Hilux GR Sport, вдъхновен от неговия аналог, участващ на рали „Дакар“. Машината ще получи подобрен външен вид и преработено окачване.


Toyota Hilux GR Sport


Предвиденият за продажби в ЕС вариант Hilux GR Sport се различава от едноименния модел за Япония, както и от версията Hilux Revo GR Sport, представена в Тайланд миналата година. Пикапът получава ново „лице“ с обновена предна броня с огромна решетка на радиатора във формата на пчелна пита и надпис Toyota.

Предницата се отличава и с по-високи декоративни въздухозаборници, включително фарове за мъгла, както и плъзгаща пластина в цвят на каросерията. Освен това флагманската версия е оборудвана с LED-фарове при по-високите нива на оборудване. 17-цоловите алуминиеви джанти са „обути“ в гуми за всякакъв терен, като са боядисани в черно и са съчетани с пластмасови калници, черни корпуси на огледала и странични прагове в същия цвят.


Toyota Hilux GR Sport


Интериорът е оборудван със спортни седалки GR Sport, тапицирани с черна кожа и синтетичен велур с червена перфорация и шевове. На стелките присъства и емблемата GR Sport. В салона има вложки от изкуствени въглеродни влакна, алуминиеви спортни педали, червена линия на арматурното табло и сини светлини на панелите на вратите.

Както всички членове на семейството GR Sport, Hilux също получава преработено окачване. Новите еднотръбни амортисьори и подсилените предни винтови пружини са боядисани в червено, за да подчертаят промяната. Товароподемността от един тон и силата на теглена от 3,5 тона остават непроменени.


Още снимки на европейския Hilux GR Sport - вижте в галерията:


Под капака на пикапа е същият 2,8-литров турбокомпресор с четири цилиндъра с 201 к.с. и 500 Нм, който беше представен при фейслифта на модела през 2020 г. Мощността се изпраща към четирите колела изключително чрез 6-степенна автоматична скоростна кутия със стандартен автоматичен диференциал с ограничено приплъзване.

Очаква се продажбите на европейската Toyota Hilux GR Sport да стартират през лятото на 2022 г. Цените ще бъдат обявени малко преди това.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Че не може и на малкият пръст на някой Рам или Шеви да стъпи е ясно но е класи над недоносчето Шматарок
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    На Лексус 3.5л е остарял, а в новият RX вече няма да има 3.5... а 2.5 и 2.4 4-цилиндрови двигатели. За съжаление хибридите на Lexus ще ползват двигатели като в Rav4/Camry и новият 2.4 турбо.За сега няма пикапи хибрид, защото 4х4 при хибрида не е истинско 4х4. На задната ос има електромотор с между 50 и 100 кс и няма връзка с ДВГ.И все пак 4х4 хибрида в SUV те изкарва от доста ситуации.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Брутално здрава машина, която никога и никъде няма да те остави. Вече и красива. Между другото последните 5 г. Тойота правят много атрактивни на външен вид автомобили. В случая обаче с Хайлукса всичко е перфектно освен двигателя. Питам се до кога ще предлагат в тази загубена Европа само дизел? До кога? По цял свят го има с бензинови двигатели, а само тук не. Чудя се също защо не сложат една хибридна система. Най-добрите са при хибридите, а не го правят. Да вземат на Лексус хибрида с 3,5 мотора.