Дори най-големите автомобилни производители понякога допускат грешки със свои модели. Причините са най-различни – от поява на пазара в неподходящ момент до избухването на сериозен скандал, който съсипва имиджа на съответната марка. Някои автомобили просто остават недооценени и се превръщат в огромен провал за компанията, която е възлагала огромни надежди на тях.
Следващите 11 модела са точно такива. Всички те не успяха да се наложат и нанесоха сериозни щети на своите производители. Те засягат не само реномето на съответната марка, но и струват много пари, които са похарчени за тяхната разработка и производство. Затова и бяха определи като „най-големите каръци“ в историята на автомобилната индустрия.
11 модела, които се провалиха (ГАЛЕРИЯ):
Германски журналисти твърдят, че през 60-те години този модел се е предлагал с 14 резервни двигателя. На теория 50 к.с. от агрегат с обем 0,5 литра звучи доста добре, но това е първият роторен мотор в историята и той харчи толкова масло, колкото и бензин, а освен това е доста ненадежден. Колата е спряна от производство през 1967 г., като от нея са продадени само 2275 бройки. В NSU обаче не се примиряват с провала и пускат елегантен седан Ro80 с по-мощен мотор. Този модел става „Автомобил на годината“, но окончателно съсипва компанията и тя преминава под контрола на Audi.