Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Opel/Vauxhall Sintra
Още в края на 90-те години, когато Opel/Vauxhall все още се намираше под управлението на General Motors, двете компании решиха да заемат платформата U, която беше в осната на микробусите Chevy Venture и Oldsmobile Silhouette. На нея беше изграден нов модел, който да се конкурира с най-големите ванове в Европа. Резултатът беше моделът Sintra, който обаче се оказа огромна грешка.
Още в края на 90-те години, когато Opel/Vauxhall все още се намираше под управлението на General Motors, двете компании решиха да заемат платформата U, която беше в осната на микробусите Chevy Venture и Oldsmobile Silhouette. На нея беше изграден нов модел, който да се конкурира с най-големите ванове в Европа. Резултатът беше моделът Sintra, който обаче се оказа огромна грешка.